Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Där var du allt fyndig.

Det är vad jag tycker. Softspot, ehe?

Men visst, det är som att ha samma kläder på sig hela tiden. 'Ah, han har röd tröja, det är Niklas!' men även om Niklas skulle sätta på sig en blå tröja skulle folk kanske inte känna igen honom direkt men nog skulle de veta att det var Niklas i den blåa tröjan.

Och hur fräscht är det om man aldrig byter kläder?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är vad jag tycker. Softspot, ehe?

Men visst, det är som att ha samma kläder på sig hela tiden. 'Ah, han har röd tröja, det är Niklas!' men även om Niklas skulle sätta på sig en blå tröja skulle folk kanske inte känna igen honom direkt men nog skulle de veta att det var Niklas i den blåa tröjan.

Och hur fräscht är det om man aldrig byter kläder?

Nog kan signaturer och främst avatarer bli lite personligare än röda tröjor :) Men jag vill inget, byt om du vill ;D

Edit: Jag menar, om det enda folk känner igen en på är ens avatar kanske man bör jobba på något annat än sin avatar :teehee:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var elakt. Jag skrev faktiskt att om man inte tittade så noga så såg det ut som två fotbollsspelare.
Jag bah drygast på forumet. Och jag ville bara klarlägga att man måste vara dum som en stock för att få det till två fotbollspelare om man inte har ett plank framför skärmen.

Innan någon annan leker moderator så ber jag oss att gå ontopic och säga hur ful min signatur är. Ontopic nu! Vad ful min signatur är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bah drygast på forumet. Och jag ville bara klarlägga att man måste vara dum som en stock för att få det till två fotbollspelare om man inte har ett plank framför skärmen.

Innan någon annan leker moderator så ber jag oss att gå ontopic och säga hur ful min signatur är. Ontopic nu! Vad ful min signatur är.

Jag tittade bara snabbt.

Och för att vara ontopic så säger jag att jag borde skaffa en riktig signatur.

Redigerad av yo.yo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor