P-C Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Föredrar nog den nuvarande, faktiskt. För att den är lite okkatesk? Lika barn leka bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 http://static.pici.se/pictures/yIBntuKmL.jpg Bu eller bä? Den säger inte "P-C" till mig. Den skriker trädkramare. Bä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 För att den är lite okkatesk? Lika barn leka bäst. Sant. Hur vill du leka? Svälja eller spotta, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 http://static.pici.se/pictures/yIBntuKmL.jpg Bu eller bä? Du byter avatar och signatur för ofta. Kan bli frustrerande i slutänden. Gör något snyggt och håll dig till det en längre tid imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Du byter avatar och signatur för ofta. Kan bli frustrerande i slutänden. Gör något snyggt och håll dig till det en längre tid imo. Hellre det än att ha samma skitfula thema i all oändlighet som du. Men no worries, gamle Josh får stanna kvar ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Hellre det än att ha samma skitfula thema i all oändlighet som du. Men no worries, gamle Josh får stanna kvar ett bra tag. Där var du allt fyndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) THE STOKES MED TILLFÄLLIG AVATAR TILLS AZUPLOAD GÅR IGÅNG IGEN LOLOL! Redigerad 10 september, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Där var du allt fyndig. Det är vad jag tycker. Softspot, ehe? Men visst, det är som att ha samma kläder på sig hela tiden. 'Ah, han har röd tröja, det är Niklas!' men även om Niklas skulle sätta på sig en blå tröja skulle folk kanske inte känna igen honom direkt men nog skulle de veta att det var Niklas i den blåa tröjan. Och hur fräscht är det om man aldrig byter kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 (redigerad) Det är vad jag tycker. Softspot, ehe? Men visst, det är som att ha samma kläder på sig hela tiden. 'Ah, han har röd tröja, det är Niklas!' men även om Niklas skulle sätta på sig en blå tröja skulle folk kanske inte känna igen honom direkt men nog skulle de veta att det var Niklas i den blåa tröjan. Och hur fräscht är det om man aldrig byter kläder? Nog kan signaturer och främst avatarer bli lite personligare än röda tröjor Men jag vill inget, byt om du vill ;D Edit: Jag menar, om det enda folk känner igen en på är ens avatar kanske man bör jobba på något annat än sin avatar Redigerad 10 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Ny avatar! Ja eller nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Ny avatar! Ja eller nej? Gillade 2-D mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Gillade 2-D mer 2-D har gjort sitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Ny avatar! Ja eller nej? Snygg, om man inte tittar så noga ser det ut som två fotbollsspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Snygg, om man inte tittar så noga ser det ut som två fotbollsspelare. Åh! Jag trodde att det var en motorcyklist först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Åh! Jag trodde att det var en motorcyklist först Är det inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Är det inte det? Men va' fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Är det inte det?Jag ser att Herr Dum som en stock har hittat till datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Jag ser att Herr Dum som en stock har hittat till datorn Det var elakt. Jag skrev faktiskt att om man inte tittade så noga så såg det ut som två fotbollsspelare. Redigerad 11 september, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Det var elakt. Jag skrev faktiskt att om man inte tittade så noga så såg det ut som två fotbollsspelare.Jag bah drygast på forumet. Och jag ville bara klarlägga att man måste vara dum som en stock för att få det till två fotbollspelare om man inte har ett plank framför skärmen. Innan någon annan leker moderator så ber jag oss att gå ontopic och säga hur ful min signatur är. Ontopic nu! Vad ful min signatur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Jag bah drygast på forumet. Och jag ville bara klarlägga att man måste vara dum som en stock för att få det till två fotbollspelare om man inte har ett plank framför skärmen. Innan någon annan leker moderator så ber jag oss att gå ontopic och säga hur ful min signatur är. Ontopic nu! Vad ful min signatur är. Jag tittade bara snabbt. Och för att vara ontopic så säger jag att jag borde skaffa en riktig signatur. Redigerad 11 september, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts