Martin-123 Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Gjorde mig ny avatar och signatur! Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Gjorde mig ny avatar och signatur! Vad tycks? Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Gjorde mig ny avatar och signatur! Vad tycks? Fin. Skulle dock kunna tänka mig att de skulle bli bättre om du som avatar hade något man förknippar med klassisk musik, säg, en fin bild på en fiol, istället för samma bild som i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Fin. Skulle dock kunna tänka mig att de skulle bli bättre om du som avatar hade något man förknippar med klassisk musik, säg, en fin bild på en fiol, istället för samma bild som i signaturen. Bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Bättre? Mycket Stiligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Bättre? Jepp. Vad är det för låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Jepp. Vad är det för låt? Någon beatles låt^^ Fast tog bort texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) Haha, såg ett citat som jag tyckte var lite roligt. (Nej det ser inget snyggt ut, det vet jag.) Redigerad 31 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Nej usch, den var läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Nej usch, den var läskig. Meh, din är ju också freakish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Se så där, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Se så där, vad tycker ni? Mina ögon blir förstörda av den dåliga kvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Byta? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Mina ögon blir förstörda av den dåliga kvalitén. Det var .png formatet som gjorde det så, vilket ska jag annars använde? .gif blir ju bara ännu fulare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Det var .png formatet som gjorde det så, vilket ska jag annars använde? .gif blir ju bara ännu fulare. PNG försämrar inte kvaliteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Nytt, kvaliten blev hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Nytt, kvaliten blev hemsk. My eyes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Exakt, därför tar jag bort den nu. Edit: Bytte till en jag hade för länge sedan, bättre än den förra iallafall. Redigerad 3 september, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 MINNS NI?! SKA JAG?! But damn, vad jag gillar emokidsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts