Frenzy Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ingen som ville göra en sign till mig då? jag e lat jao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Min signatur äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Möjlighet till signaturbyte - igen. Dexy's Midnight Runners. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Möjlighet till signaturbyte - igen. Dexy's Midnight Runners. Vote: korsordssig av dom två så är Dexy's snyggare... but that's just my opinion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Gjorde en ny sign tycks ? Ska byta nman till Muffinman därför det står Muffinman på den Ska göra ny avatar snart också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Enkel och snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Jao ska väl ha den här som signatur edit blod är ett måste i mina signaturer Redigerad 4 februari, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jao ska väl ha den här som signatur edit blod är ett måste i mina signaturer Tycker inte riktigt att linjen passar in i resten av signaturen, och dessutom är den kanske lite onödigt hög, men annars var den gullig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Signaturbyte! Vad tycks?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Signaturbyte! Vad tycks?? Vaaaaaaaaaaarför så höga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Vaaaaaaaaaaarför så höga ? För att det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Usch aldeles för hög... hade varit snyggare med hälften av höjden, då hade även tjejen blitt snyggare eftersom hon är så lågupplöst en 1px ram runt hade inet skadat heller Redigerad 5 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Usch aldeles för hög... hade varit snyggare med hälften av höjden, då hade även tjejen blitt snyggare eftersom hon är så lågupplöst en 1px ram runt hade inet skadat heller Då ska jag försöka fixa det då! EDIT: Sådär! Något mer? Redigerad 5 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Aa det var snyggare... lite hög dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Då ska jag försöka fixa det då! EDIT: Sådär! Något mer? Perfect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Gjorden en ny ! tack till Tommy_fido för bilden http://efterbliven.org/sign.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ny signatur tack till Frenzy för texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ny sig inget specielt då men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Min är fin va? Simpel och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ny sig inget specielt då men Är det från Band of Brothers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts