KvaddadPadda Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Ska jag ta bort texten, "Ego" (Som är en låt) i min signatur eller ha den kvar? Har inte bestämt mig riktigt än själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Gammal goding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Välj! Poy Poy 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Det får nog bli det. Nothing can beat Poy Poy 2. Och sedan var det ju också så det var sagt. Så nu har jag inte ljugit heller. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Nooooooooooooooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Nooooooooooooooo! Woooooooooord. ( ) Den nya var förbannat läcker, men den gamla var ju så charmig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Den nya var förbannat läcker, men den gamla var ju så charmig. Kommer fetsakna generalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 FÖR GUDS SKULL, NEIN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Håller verkligen med på den. ------------ Ska jag ta bort texten, "Ego" (Som är en låt) i min signatur eller ha den kvar? Har inte bestämt mig riktigt än själv. Bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2007 Bort! Mjo. Den vart lite ful ändå. *tar bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 The mother fucking Zap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Saffe Simpsons som avtar. *fixat* Redigerad 14 augusti, 2007 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Saffe Simpsons som avtar. *edit* Hmm, konstigt, är det bara för mig jag har kvar den gamla? Även om det är den nya i inställningarna. Rensa cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Saffe Simpsons som avtar. *fixat* Ungefär sådär blev jag också. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img341/simpsonize_me.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Äntligen slipper ny Interpol-gubbarna. Ska hitta på något nytt, avataren får stanna tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 http://static.pici.se/pictures/EsWXMNzOi.jpg Ja? Nej? Nej, va? Aja, jag gillar idéen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 P-C, diggar den. Vet inte varför. Tycker bättre om den än din nuvarande. @Tråd. Nytt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Ny signatur, letar efter en passande avatar. EDIT: Äsch, ögat får göra en comeback! EDIT2: Void! Redigerad 15 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts