Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Lade dit ett quote som Renard skrev. Tycker det är så klockrent. :)

Walla, tolvåringen som tror att han har insikt i samhället och förstår något om politik... Du och Renard kommer nog sakna välfärdsamhället ganska mycket när ni flyttar härifrån till en öde ö. Försök göra nåt kreativt istället för att responera sådär, jävla töntar alltså.

Signaturen är dessutom för hög.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Walla, tolvåringen som tror att han har insikt i samhället och förstår något om politik... Du och Renard kommer nog sakna välfärdsamhället ganska mycket när ni flyttar härifrån till en öde ö. Försök göra nåt kreativt istället för att responera sådär, jävla töntar alltså.

Signaturen är dessutom för hög.

Jag la dit det för att jag tyckte det han skrev var roligt. Och vem har sagt att jag ska åka till en öde ö? Jag tog det han skrev om att åka till habbibilababa öarna (eller nått sånt) med en nypa salt och det känns som han skrev allt med lite ironi.

Jag? Jävla tönt? För att jag tyckte något som en tolvåring var roligt? gg.

Signaturen fixad. pet pet.

:)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka,

ladda upp bilden på en sådan service som http://www.beffo.se eller http://www.imageshack.us och sedan lägger du dit URLen, utan någon kod. Sedan sätter du den i signatursspalten i My Controls med på varsin sida.

Jag är urkass på att förklara, men försökte iaf.

Tack så mycket! Kram!

En till fråga: hur gör jag bilden till en länk? Gjort det tidigare, men jag är så dålig.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag la dit det för att jag tyckte det han skrev var roligt. Och vem har sagt att jag ska åka till en öde ö? Jag tog det han skrev om att åka till habbibilababa öarna (eller nått sånt) med en nypa salt och det känns som han skrev allt med lite ironi.

Jag? Jävla tönt? För att jag tyckte något som en tolvåring var roligt? gg.

Signaturen fixad. pet pet.

:)

Smygrasister är töntar, ja. Sen hela grejen "fan va sverige är kasst, jag kan inte bo kvar här" är grymt töntig den med, i alla fall om man är 12 år.

@okka: haha, noob!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Smygrasister är töntar, ja. Sen hela grejen "fan va sverige är kasst, jag kan inte bo kvar här" är grymt töntig den med, i alla fall om man är 12 år.

Smygrasister har väl inte så mycket att välja på, ska dem sluta vara smygrasister och vara "riktiga" rasister blir dem väl nedslagna rätt snabbt. :)

Och ang. "fan va sverige är kasst, jag kan inte bo kvar här", så kan jag hålla med dig en del, för att om man är 12 år så har man inte upplevt allt som Sverige har att erbjuda.

Men som sagt, jag tyckte bara hans inlägg var lite roligt. Jag ska nog inte skriva mer OT nu.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar nästan att skriva till ett "Jacker" på denna bild och ha som signatur, bara för skojs skull. Nu när jag retat upp folk med flugan vore det roligt att reta upp ännu fler, och samtidigt gå steget längre.

Bara på skoj, som sagt. evilgrin39_745831_0.gif

2007-04-21-hitlermiddag3_915458_1.jpg

Frågan är dock om det bryter mot reglerna. Det är ju ingen vanlig swatiska, och NSF får ju ha den på sin hemsida.

(Ta inte detta för hårt nu, PK- iter. Jag har inte bestämt mig :unsure: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar nästan att skriva till ett "Jacker" på denna bild och ha som signatur, bara för skojs skull. Nu när jag retat upp folk med flugan vore det roligt att reta upp ännu fler, och samtidigt gå steget längre.

Frågan är dock om det bryter mot reglerna. Det är ju ingen vanlig swatiska, och NSF får ju ha den på sin hemsida.

Äh, regler är överskattat.. Kör på den! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Ta inte detta för hårt nu, PK- iter. Jag har inte bestämt mig :mellow: )

Kör hårt. Har lite avatarmnaterial här med. :unsure:

zgr20njs1b.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, inte lika kul om du skriver här först :mellow: Gör det bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor