Xeo001 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Snälla. §2.2 - Avatarer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än 50 kb. Din är 500Kb. Var god byt. Det är en fil på min egna webspace, så var god och va tyst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det är en fil på min egna webspace, så var god och va tyst.... Man kan itne ladda upp avatarer på forumet, så häll käft själv. Grejen är att det finns folk som inte orkar sitta och ladda en bild på 0.56 Mb varje gång du har postat nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Man kan itne ladda upp avatarer på forumet, så häll käft själv. Grejen är att det finns folk som inte orkar sitta och ladda en bild på 0.56 Mb varje gång du har postat nåt. Wôrd. Det är som ganska irriterande att vänta på att en fet bild ska laddas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Man kan itne ladda upp avatarer på forumet, så häll käft själv. Grejen är att det finns folk som inte orkar sitta och ladda en bild på 0.56 Mb varje gång du har postat nåt. Men duuuuuuuuhhhhh, säg att du menar avatarn då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Men duuuuuuuuhhhhh, säg att du menar avatarn då Men läs det du quotar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jao, jag gjorde det. Jag ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hörru Xeo, vad är det för låt som spelas när man drar över den där bilden i din länk? Vilket band, album och låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ny sig då. Lite bättre än den förra får jag hoppas. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/skumlogo1.jpg Ingen vidare snygg text, och bakgrunden är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ingen vidare snygg text, och bakgrunden är ful. Argh! Nåja, 'whatever' som fjottizzajna säjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Hörru Xeo, vad är det för låt som spelas när man drar över den där bilden i din länk? Vilket band, album och låt? Metallica - For whom the bell tolls albumet är Ride the lightning tror jag. Redigerad 29 januari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Lägger väll upp min nya då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Lägger väll upp min nya då.. Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Lägger väll upp min nya då.. Det var väl en finfin sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ny avatar. Dexter Gordon. Thankyoumrcrice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ny avatar. Dexter Gordon. Thankyoumrcrice. Mähähähä. Nöjet var mitt. Ny sigg. Ful som stryk. Well, fuck you too. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 "Ny sigg. Ful som stryk. Well, fuck you too." Äh, snart tröttnar jag på att byta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 "Ny sigg. Ful som stryk. Well, fuck you too." Äh, snart tröttnar jag på att byta... Ful indeed. Var fan är min korsordssignatur? Crossword-sigg fo' life... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Någon som vill göra en Sign till mig ? Lite maffia inspirerat eller vad jag ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ny sig, dock inget speciellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ny sig, Lite sen vinter tema Döden passar inte in med vinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts