Mathias Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Var det bara jag som tyckte att en riktig nog inte gått samma sväng hela tiden och förstod att det var en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Var det bara jag som tyckte att en riktig nog inte gått samma sväng hela tiden och förstod att det var en bild? Nejdå, jag reagerade inte heller på den. I och för sig så drog jag musen mot den, och då märkte jag ju att musen gick över krypet och inte under. Så jag hann aldrig reflektera över om den var på riktigt eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Själv så hade jag redan sett den 1 vecka innan på ett annat forum, så jag visste att den var fejk. Och det är därför jag har det trevliga verktyget Adblock Plus. Sen ni som ska vara så smarta och säger att ni visste att den inte var en riktig därför den går i samma spår om och om igen - brukar ni sitta och låta djur krypa runt på er skärm runt en halv minut innan ni tar bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Själv så hade jag redan sett den 1 vecka innan på ett annat forum, så jag visste att den var fejk. Och det är därför jag har det trevliga verktyget Adblock Plus. Sen ni som ska vara så smarta och säger att ni visste att den inte var en riktig därför den går i samma spår om och om igen - brukar ni sitta och låta djur krypa runt på er skärm runt en halv minut innan ni tar bort den? Nej men jag kastar mig inte på de. Oftast låter jag de bara sticka...blir bara kletigt på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Nej men jag kastar mig inte på de. Oftast låter jag de bara sticka...blir bara kletigt på skärmen Men du ska ju inte mosa den. Bara pilla bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Är jag ute och cyklar eller har Roxxy fuskkoder till doom i sin signatur? Tycker jag känner igen de. Odödlig och ... alla vapen? eller vad är den andra? Redigerad 23 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Är jag ute och cyklar eller har Roxxy fuskkoder till doom i sin signatur? Tycker jag känner igen de. Odödlig och ... alla vapen? eller vad är den andra? Japp, odödlig och vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Är jag ute och cyklar eller har Roxxy fuskkoder till doom i sin signatur? Tycker jag känner igen de. Odödlig och ... alla vapen? eller vad är den andra? Det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Det stämmer Får man fråga, varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Får man fråga, varför? För det är de enda fuskkoderna jag kommer ihåg än idag. Redigerad 23 juli, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jag hakar på trenden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Nejdå, jag reagerade inte heller på den. I och för sig så drog jag musen mot den, och då märkte jag ju att musen gick över krypet och inte under. Så jag hann aldrig reflektera över om den var på riktigt eller inte. Jag försökte vifta bort den.. med muspekaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag gillar den inte, men ibland har jag tråkigt. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img971/fdgdfgfditled-1_copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag gillar den inte, men ibland har jag tråkigt. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img971/fdgdfgfditled-1_copy.jpg Jag hade faktiskt också planer på att göra en signatur med henne. Jag tyckte den var ganska fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag hade faktiskt också planer på att göra en signatur med henne. Jag tyckte den var ganska fin. Jag ville göra en signatur med en tjej, då inte en halvful modell som alla andra. Såg den bilden för ett tag sen i 'tjejer & killar'-tråden. Tyckte den passade och pillade lite. Gör det du Tror det finns mycket man kan göra om man utgår från bild på henne. Tycker det är ett väldigt fint leende som fångats på bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag ville göra en signatur med en tjej, då inte en halvful modell som alla andra. Såg den bilden för ett tag sen i 'tjejer & killar'-tråden. Tyckte den passade och pillade lite. Gör det du Tror det finns mycket man kan göra om man utgår från bild på henne. Tycker det är ett väldigt fint leende som fångats på bild Hehe, det var jag som postade bilder på henne. Hmm, jag kanske provar, är ju dock ingen mästare på signaturskapande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Hehe, det var jag som postade bilder på henne. Hmm, jag kanske provar, är ju dock ingen mästare på signaturskapande. Jasså det var det Man måste börja någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Jag gillar den inte, men ibland har jag tråkigt. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img971/fdgdfgfditled-1_copy.jpg Jag gilllar den. Bytbyt. ..men kom igen nu! Släng in fuskkoder i era signatuer. Redigerad 24 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 ..men kom igen nu! Släng in fuskkoder i era signatuer. Vissa hade tydligen liv när dom var små Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts