Roxxy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Är det inte samma avatar? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Nej. Hur såg den tidigare ut då? Jag har för mig att den såg likadan ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Change?? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/sc37ecy49zmn.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Change?? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/sc37ecy49zmn.png Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Hur såg den tidigare ut då? Jag har för mig att den såg likadan ut. Fast 80x80 Change?? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/sc37ecy49zmn.png Det var på tiden pojk. Redigerad 21 juli, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Fast 80x80 Oj! Vilken skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Oj! Vilken skillnad! Hehe, tänkte samma sak tills jag rensade cachen.. Bra byte Tommy killer! Redigerad 21 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Ny signatur, it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Hehe, tänkte samma sak tills jag rensade cachen.. Bra byte Tommy killer! Men, nu har han ju en från den där gruppen. Innan hade han väl en likadan som den gamla fast den var placerad på ett nytt sätt? Lajnux: Nice! Jag gillar den enpixliga ramen som en snäll liten forumit fick justera. Redigerad 21 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Men, nu har han ju en från den där gruppen. Innan hade han väl en likadan som den gamla fast den var placerad på ett nytt sätt? Före. (fast 80*80) Efter. Redigerad 21 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Före. Efter. Hmm, då tog det bara ett jävla tag innan den nya visades för mig, för att jag trodde att skillnaden var att avatarens gubbe hade flyttat sig högre upp och till höger. Till skillnad mot bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Din bitch! Du hade ju en av de snyggaste avatarerna ffs! Ta tillbaka den, diiiiiirekt. Så sant! Gillade den från första början. Lägg åtminstånde upp den här så att jag kan spara den. Vad för bild hade han som ny avatar ? Vill också se Ny signatur. Billie Joe Armstrong <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Men, nu har han ju en från den där gruppen. Gorillaz Dicken: (Han bytte tillbaka igen) Redigerad 21 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Börjat tokdigga Cash igen. Tyckte han förtjänar en signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Change?? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/sc37ecy49zmn.png Ett tips, försök göra kanterna transparenta istället för vita, ser snyggare ut nu när bakgrunden är ljusblå här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Ny signatur, it is. Stone Sour Vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Ett tips, försök göra kanterna transparenta istället för vita, ser snyggare ut nu när bakgrunden är ljusblå här på forumet. Bättre? Redigerad 22 juli, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Gah! Satt och försökte få bort en kuse på skärmen när jag (efter några pill på den) upptäckte att det inte var någon kuse. Utan Jackers signatur! Fyndigt är vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 (redigerad) Gah! Satt och försökte få bort en kuse på skärmen när jag (efter några pill på den) upptäckte att det inte var någon kuse. Utan Jackers signatur! Vad är det som kryper runt i Jacker:s högra hörn, nere i signaturen? Något jag verkligen försökte mosa igår natt. Haha, precis vad jag tänkte göra. Blev lite " " först och trodde det var ett riktigt kryp för en säg sådär 1-2 sekunder. Trodde fan seriöst att jag hade nåt på skärmen Jacker: Din insekts sak fick mig nästan att tro att den sprang på rutan. :b Du är inte ensam om det! Försökte ta bort den med handen men det gick ju inte direkt (Fan, nu verkar det som att jag är en besserwisser ) Redigerad 22 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/5ctpnvdv30re.jpg (Fan, nu verkar det som att jag är en besserwisser ) Lol, sry. Var nog på semester at the time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts