VickeX Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Diskussion (svenska) begins here (engelska). Sedan var det ju du som inte ville diskutera med folk om dom inte kunde stava saker, därav det jag skrev diskutera på engelska. Nåja. KvaddadP: Vice City Stories grafik är så, och blurr är det ända sättet jag kan som får bort det kantiga, men det blir så dåligt. Edit: Ah såg inte att Simpa skrivit det redan. Redigerad 20 juli, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Sluta mäta e-penis i en tråd som absolut inte har något med diskussioner att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Nu har jag bytt text. EDIT: en ny ava är på väg. Redigerad 20 juli, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 EDIT: en ny ava är på väg. Tack gode gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Tack gode gud. Haha nu är du petig tycker jag, Pringle är ett fint märke . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Haha nu är du petig tycker jag, Pringle är ett fint märke . Copy that. Men när jag köpte en sån tröja för några år sedan, och ingen annan visste vad det var så höll de på och retade mig och sa att det var en reklamtröja för chipset med samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Copy that. Men när jag köpte en sån tröja för några år sedan, och ingen annan visste vad det var så höll de på och retade mig och sa att det var en reklamtröja för chipset med samma namn. Pringles är också gott, då skulle du stolt svarat "jag är sponsrad", eller erkänt att du bär en tröja av "Scotlands Finest", men som det låter värkar de inte vara värda att veta sanningen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Tröttnade lite på min Dave bild (inget ont om Dave god forbid) så det fick bli en ny avatar....ett tag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Trött på min avatar.. Kanske fixar en ny. Sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Trött på min avatar.. Kanske fixar en ny. Sen. Din bitch! Du hade ju en av de snyggaste avatarerna ffs! Ta tillbaka den, diiiiiirekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Din bitch! Du hade ju en av de snyggaste avatarerna ffs! Ta tillbaka den, diiiiiirekt. Så sant! Gillade den från första början. Lägg åtminstånde upp den här så att jag kan spara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Okej då D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Okej då D: WOHOOO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 VickeX: Du använder alltid den där fonten i dina signaturer, pröva något annat. Den skär sig lite med signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 VickeX: Du använder alltid den där fonten i dina signaturer, pröva något annat. Den skär sig lite med signaturen. Like emo? Nä, allvarligt talat, håller faktiskt med. Vore snyggt med en lite tjockare, lite halvt genomskinlig text i kanten(Kanske uppifrån och ned?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 (redigerad) Ny avatar och signatur för de som bryr sig. Redigerad 21 juli, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Lol? I Loled Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Ny avatar och signatur för de som bryr sig. Är det inte samma avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts