Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Hmm, jag nöjer mig nog med att du ändrade signaturen. >_<

Det är det nog, annars skämmer du bara ut dig själv när du inser att du har fel. <_<

Du menar att du inte kan förstå att det skrivs "än jag" (jag vet, nu är jag bara jobbigt pillig :shifty: ). Jag var van vid "än mig" också, men man måste böja sig efter sanningen. Din svensklärare kommer väl förmodligen förr eller senare berätta om objektiv och subjektiv, och skriver man inte "än jag" sedan skulle de flesta lärare ge poängavdrag.

Jaja, nog om det, språkpolisen drar sig tillbaka och går till sängs. :)

Men herregud, jag brukar inte vara så värst exakt på forum :teehee:

Jaja, jag har antagligen redan hört det på någon svenskalektion men bara glömt bort det och om det är den bistra sanningen att det stavas "än jag" får jag helt enkelt bara leva med det :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att jag aldrig haft ett skivomslag som avatar tidigare. Nu kan jag dö lycklig.

Bara för att jag aldrig haft ett band som signatur tidigare. Nu kan jag dö ännu lyckligare.

(trivdes inte utan en bild i signaturen så jag slängde ihop något provisoriskt)

Förresten, ska textraden stanna eller ryka? Annat teckensnitt? Större? Mindre? Äh, skiter i den.

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, har jag fått en ny 'fiende'? Ja, jädrar - you just can't get enough of them.

Aaaaand - DISKUSSION STARTS HERE;

Fiende skulle jag nog inte säga, men jag kan ju inte säga att jag direkt tycker precis som du alltid.

Lets discuss (Oh nej, nu går P-C och lägger sig och gråter nästa gång jag skriver någonting på engelska, för jag kan ju uppenbarligen inte någon engelska då jag stavar diskutera på engelska fel :))

Nåja (stupid me), någon som vill kommentera mitt nya lilla kit? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaaaand - DISKUSSION STARTS HERE;

Fiende skulle jag nog inte säga, men jag kan ju inte säga att jag direkt tycker precis som du alltid.

Lets discuss (Oh nej, nu går P-C och lägger sig och gråter nästa gång jag skriver någonting på engelska, för jag kan ju uppenbarligen inte någon engelska då jag stavar diskutera på engelska fel :))

Va? :)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor