kicken Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Hmm, jag nöjer mig nog med att du ändrade signaturen. Det är det nog, annars skämmer du bara ut dig själv när du inser att du har fel. Du menar att du inte kan förstå att det skrivs "än jag" (jag vet, nu är jag bara jobbigt pillig ). Jag var van vid "än mig" också, men man måste böja sig efter sanningen. Din svensklärare kommer väl förmodligen förr eller senare berätta om objektiv och subjektiv, och skriver man inte "än jag" sedan skulle de flesta lärare ge poängavdrag. Jaja, nog om det, språkpolisen drar sig tillbaka och går till sängs. Men herregud, jag brukar inte vara så värst exakt på forum Jaja, jag har antagligen redan hört det på någon svenskalektion men bara glömt bort det och om det är den bistra sanningen att det stavas "än jag" får jag helt enkelt bara leva med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Bara för att jag aldrig haft ett skivomslag som avatar tidigare. Nu kan jag dö lycklig. Bara för att jag aldrig haft ett band som signatur tidigare. Nu kan jag dö ännu lyckligare. (trivdes inte utan en bild i signaturen så jag slängde ihop något provisoriskt) Förresten, ska textraden stanna eller ryka? Annat teckensnitt? Större? Mindre? Äh, skiter i den. Redigerad 16 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Ändra felstavningen då? Skulle jag kunna göra, men känner att det får vara så för att bevisa hur slarvig jag är . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Beta, okej eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Beta, okej eller? Duger i gaskammaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Ny avatar nu också, säga vad ni säga vill men det här stannar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Beta, okej eller? Vad ska man säga, den är...tom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Vad ska man säga, den är...tom Jo. Jag gjorde den här igår men jag vet inte riktigt vad som ska ske nu: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Se så liten och fin den blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Se så liten och fin den blev Ta bort glowen kring texten. Nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Jo. Jag gjorde den här igår men jag vet inte riktigt vad som ska ske nu: Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Blä. Second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Funderar seriöst på att ha den bara för att P-C inte gillar den. Nåja, tillfälligt: ------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Funderar seriöst på att ha den bara för att P-C inte gillar den. Åh, har jag fått en ny 'fiende'? Ja, jädrar - you just can't get enough of them. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Åh, har jag fått en ny 'fiende'? Ja, jädrar - you just can't get enough of them. Aaaaand - DISKUSSION STARTS HERE; Fiende skulle jag nog inte säga, men jag kan ju inte säga att jag direkt tycker precis som du alltid. Lets discuss (Oh nej, nu går P-C och lägger sig och gråter nästa gång jag skriver någonting på engelska, för jag kan ju uppenbarligen inte någon engelska då jag stavar diskutera på engelska fel ) Nåja (stupid me), någon som vill kommentera mitt nya lilla kit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Aaaaand - DISKUSSION STARTS HERE; Fiende skulle jag nog inte säga, men jag kan ju inte säga att jag direkt tycker precis som du alltid. Lets discuss (Oh nej, nu går P-C och lägger sig och gråter nästa gång jag skriver någonting på engelska, för jag kan ju uppenbarligen inte någon engelska då jag stavar diskutera på engelska fel ) Va? Redigerad 20 juli, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Nåja (stupid me), någon som vill kommentera mitt nya lilla kit? Kanterna på gubben såg lite konstiga ut. Lite för bred för min smak. Annars var det okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Tycker absolut inte den är ful, men det är någonting jag inte gillar. Antar att den inte faller mig i smak helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 (redigerad) Va? Hahahaha! Borttrollad till max! Paddan: Om jag får våga mig på en gissning så skulle jag säga att bilden är printad från VCS på PSP. Därav att kanterna kan bli lite sådär. Tror jag. Redigerad 20 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Hahahaha! Borttrollad till max! Nja, snarare liksom .. vad fan snackar han om? Det heter inte diskution på svenska .. det heter DISKUSSION! Och på engelska heter det discussion! Snarare han som är borttrollad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts