Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Varför inte? Metroid Prime är ett gammalt, välkänt Nintendo-spel. Nästan lika illa som att inte känna till Zelda. :mellow:

Nja, det skulle jag inte säga. Zeldas figur Link blev way more känd än vad Samus blev. Jag själv hade inte vetat vem Samus var om jag inte stött på h*n i sumer smash bros.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skillnad på att känna till spelet och att veta vem en gubbe i spelet är :mellow:

Nja. Jag skulle Samus Aran i Metroid Prime är vad Master Chief är för Halo. Alltså borde man veta vem det är då Metroid Prime är bland Nintendos mest kända titlar liksom Halo är för Microsoft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny, temporär avatar och signatur. Kanske.

Bryter från enpixliga ramar som ni alla älskar, och använder en fempixlig.

Ramarna är olika tjocka på de flesta sidorna. :blink:

..men det kanske var meningen?

I övrigt så gillade jag den inte alls. Signaturen är fuckad i färgerna och avataren ser man knappt vad den föreställer. Tyvärr. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt att tjockisen äntligen försvann som avatar, och att du äntligen fick en signatur igen. :lol:

:lol:

Tala inte nedlåtande om Jack Black.

Men tack i alla fall. :lol:

I övrigt så gillade jag den inte alls. Signaturen är fuckad i färgerna och avataren ser man knappt vad den föreställer. Tyvärr. :(

Ja, det är meningen. Ingen standard här inte. Fult ska det vara. ;)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I övrigt så gillade jag den inte alls. Signaturen är fuckad i färgerna och avataren ser man knappt vad den föreställer. Tyvärr. :lol:

Skulle tvärtom säga att signaturen är snygg, imo. Avataren är också bra, men ramarna var inte snygga. Jag skulle göra dem 3- eller 4-pixliga istället :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, det skulle jag inte säga. Zeldas figur Link blev way more känd än vad Samus blev. Jag själv hade inte vetat vem Samus var om jag inte stött på h*n i sumer smash bros.

Jag hittade ingen bättre liknelse, det var därför jag skrev NÄSTAN, men det verkar du bekvämt ha ignorerat.

Metroid Prime är inte så välkänt. Gamecube skit. Super Metroid är hon mer känd från.

My bad, sorry. Fast Metroid Prime är inte dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor