Tweak Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Inte direkt "snygg", men kul och annorlunda. Gillar den Haha ja, så kände jag också. Avataren känns lite tveksam men kul att piffa till den lite Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Hade bara tråkigt, och gillar min firmware. Ska självklart inte ha den dock. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/lemfcpbn1k2l.png Edit: Eller ska jag? Såg att den såg rätt najs ut nu. Redigerad 14 juli, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Hade bara tråkigt, och gillar min firmware. Ska självklart inte ha den dock. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/lemfcpbn1k2l.png Edit: Eller ska jag? Såg att den såg rätt najs ut nu. Höhö, njädu. Bilden var väl snygg men... vad som helst men inte vilken firmware man har i sin PSP! Hur många vet vad det betyder, och hur många av dem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Höhö, njädu. Bilden var väl snygg men... vad som helst men inte vilken firmware man har i sin PSP! Hur många vet vad det betyder, och hur många av dem bryr sig? Inte många. Men alltså bilden i sig är snyggare än den jag har nu, enligt mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Inte många. Men alltså bilden i sig är snyggare än den jag har nu, enligt mig själv. Ser MSN/Vista-aktig där i bakgrunden. Mordos likes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Ser MSN/Vista-aktig där i bakgrunden. Mordos likes. Menar du vågen? Det är en bild på PSP'ns wave: http://download.qj.net/uploads/files_modul...ound-thor64.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Menar du vågen? Det är en bild på PSP'ns wave: http://download.qj.net/uploads/files_modul...ound-thor64.jpg Ser ändå MSN/Vista-aktig ut. Jag gillar den, men ändå inte mer än din nuvarande signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Ser ändå MSN/Vista-aktig ut. Jag gillar den, men ändå inte mer än din nuvarande signatur. Ahum. Sony goes Microsoftish. Nåja. Hade ju ändå inte tänkt ha den från första början. Men jag börjar bli less på min nuvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Ny signatur, äntligen! Tack till Vinnie ;)Ny avatar också Såg den förut och jag gillar den SKARPT! Vet inte riktigt varför men.. signaturen är ball och avataren är lite rolig. Bra jobbat, Vinnie! Ajaj, nu upptäckte jag en sak. Fälten som är inuti e och a är inte transparenta. Redigerad 14 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Ahum. Sony goes Microsoftish. Nåja. Hade ju ändå inte tänkt ha den från första början. Men jag börjar bli less på min nuvarande. Ta bort vilken PSP-firmware du har och skriv något annat så blir det bättre. Eller, eller, eller, eller, eller, så ger du mig bilden så har vi den båda två. Vi blir liek firmwares-brorsor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Såg den förut och jag gillar den SKARPT! Vet inte riktigt varför men.. signaturen är ball och avataren är lite rolig. Bra jobbat, Vinnie! Ajaj, nu upptäckte jag en sak. Fälten som är inuti e och a är inte transparenta. SKulle se hur lång tid det tog innan någon märkte det Jag är lite buusig idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Sätter dit en liten text som jag kommer använda mig av ett tag............. felstavad är den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Sätter dit en liten text som jag kommer använda mig av ett tag............. felstavad är den också Ändra felstavningen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Ändra felstavningen då? Den kanske ska vara felstavad...med flit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 http://img222.imageshack.us/img222/2562/signatur3qt6.png Ska inte använda, men vill ha kritik. Är till en vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 http://img222.imageshack.us/img222/2562/signatur3qt6.png Ska inte använda, men vill ha kritik. Är till en vän. Jag ser inte ens vad det är på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag ser inte ens vad det är på bilden. Samus Aran från Metroid Prime. Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Ny signatur, äntligen! Tack till Vinnie ;)Ny avatar också Haaha, den var ju schysst. Härligt att ankan stannar också, guuuuuh' nåde dig om den ryker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Samus Aran från Metroid Prime. Duh. Kollade upp det. Men du kan väl inte vara seriös om du menar att jag ska veta vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Kollade upp det. Men du kan väl inte vara seriös om du menar att jag ska veta vem det är? Varför inte? Metroid Prime är ett gammalt, välkänt Nintendo-spel. Nästan lika illa som att inte känna till Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts