Pico Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Dom är tråkiga. Hora. Lazenby > dig. -_- -_- -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Namnen, Boomer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Namnen, Boomer. Förstog inte riktigt heller den där. Namnen, P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Namnen, Boomer. Antagligen skulle det ha stått "The name's, Boomer". Fast då har han istället lagt in ett kommatecken där det inte ska vara. Hur man än vrider och vänder på det är det fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Antagligen skulle det ha stått "The name's, Boomer". Fast då har han istället lagt in ett kommatecken där det inte ska vara. Hur man än vrider och vänder på det är det fel. Väldigt fel. Mina ögon blöder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Jag får väl skylla på att jag var trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Har lagt till min last.fm profil i sigen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Har lagt till min last.fm profil i sigen. Fixade också in det, fast länken i signaturbilden går fortfarande till min, okkas, Picos, Crices och delvis jaegers legendariska resa... Redigerad 10 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Haha, precis vad jag tänkte göra. Blev lite " " först och trodde det var ett riktigt kryp för en säg sådär 1-2 sekunder. Been there. Bond, James Bond. Den var fin, men jag har två synpunkter.. 1. Använd gärna "'" istället för "´". Ser minst tio gånger snyggare ut. (Och blir grammatiskt rätt) 2. Kanterna runt bulderna är alldeleshackiga. I'm going fruity. Typ. Steadman-teckningarna kändes så opersonliga, så jag försökte hitta på något annat. Såg några nektarinkärnor ligga och skräpa. Sagt och gjort. Riktigt vackert, Ich weisse. Sehr schön! Redigerad 10 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Dom är tråkiga. Inte den senaste. Han är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Den var fin, men jag har två synpunkter.. 1. Använd gärna "'" istället för "´". Ser minst tio gånger snyggare ut. (Och blir grammatiskt rätt) 2. Kanterna runt bulderna är alldeleshackiga. Sehr schön! Du glömde: 3. Den är ganska ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Ah, det är typsnittets fel. ' blev automatiskt ett ´ tråkigt nog. R2@ Jaha, får la ge mig på något annat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 @Boomer: Den enda åsikten som räknas är din. @Topic: Ny avatar och signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 @Boomer: Den enda åsikten som räknas är din. @Topic: Ny avatar och signatur. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 @Topic: Ny avatar och signatur. Här har vi min nya favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Jag är inte nöjd med avataren signaturen än dock. Ska pilla lite. *edit* Signaturen menade jag. Avataren känns också lite off den också visserligen men inte lika mycket. Redigerad 10 juli, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) Ny avatar! ehm, USCH! Redigerad 10 juli, 2007 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Jag är inte nöjd med avataren än dock. Ska pilla lite. Den där avataren älskar jag. Seriöst. Bästa på forumet just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Fixade lite. Känns bättre nu. Är jag den enda? Och btw Mordos om du undrar så är det Elephant-skivan med The White Stripes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Fixade lite. Känns bättre nu. Är jag den enda? Och btw Mordos om du undrar så är det Elephant-skivan med The White Stripes. Nej nej. Kan inte bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts