Mordos Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Fetisch för gasmasker? Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Typ. Jag vet hur det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Jag vet hur det känns. Mordos och Lajnux: Forumets två gasmask-fetischister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 (redigerad) Hittade en skön text på last.fm. Är inte så bra på det här med formatering av text. hur skulle ni skriva det? Alltså, var det ska vara ny rad och sånt. Redigerad 5 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jag är verkligen en nybörjare i photoshop men jag har fixat en ny singnatur, vad tycks om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jag är verkligen en nybörjare i photoshop men jag har fixat en ny singnatur, vad tycks om den? Njaaa.. Den duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Jag är verkligen en nybörjare i photoshop men jag har fixat en ny singnatur, vad tycks om den? Tycker du ska testa en annan font, nåt lite "hårdare" tror jag passar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Tycker du ska testa en annan font, nåt lite "hårdare" tror jag passar bättre.Jo det har du faktiskt rätt i, ska trolla fram nåt nytt Edit: Ser det här bättre ut? Redigerad 6 juli, 2007 av Carlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Jo det har du faktiskt rätt i, ska trolla fram nåt nytt Edit: http://i178.photobucket.com/albums/w278/Ca...aturkopiera.jpg Ser det här bättre ut? Jag skulle vilja se transparent bakgrund och skugga bakom snubben istället för det helsvarta som ser ganska trist ut. Redigerad 6 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 userbars ftw lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Funderar på denna, Vad säger ni ? Sonic Syndicate ftw. http://img466.imageshack.us/img466/5028/sssigncopyyy4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) userbars ftw lol 2005 called, they want their userbars back Funderar på denna, Vad säger ni ? Sonic Syndicate ftw. http://img466.imageshack.us/img466/5028/sssigncopyyy4.gif Ser ganska snyggt ut. Roligare än den du har nu i alla fall =) Redigerad 6 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 userbars ftw lol Snyggare tjej den här gången iallafall. ) Du, det var faktiskt jag som hade det där i min signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Update.. .. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Du, det var faktiskt jag som hade det där i min signatur! Men det var inte där jag såg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Ser ganska snyggt ut. Roligare än den du har nu i alla fall =) Jo, tänkte att jag behövde något nytt. Ett annat alternativ. http://img165.imageshack.us/img165/2715/entercopyba2.gif http://img149.imageshack.us/img149/957/enter2copyjb1.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 userbars ftw lol Deluxe verisionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) userbars ftw lol Snygg.... Update.. .. Typ. Vad är det som är så bra/roligt/skönt/fint med gasmasker? Redigerad 7 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vad är det som är så bra/roligt/skönt/fint med gasmasker? Jag vet faktiskt inte. Tycker om grunge-stil på saker och ting och gasmasker är ungefär en del utav basen på grunge. Inte musiken nu, utan artistiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Men det var inte där jag såg det Nån har snott ett citat från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts