GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vill bara påpeka att jag har bytt avatar. Eftersom folk kalalde min föra för ett isberg när det inte ens var i närheten av det så kände jag att jag var tvungen att byta. Inget märkvärdigt nej. Hon är bara så otroligt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vill bara påpeka att jag har bytt avatar. Eftersom folk kalalde min föra för ett isberg när det inte ens var i närheten av det så kände jag att jag var tvungen att byta. Inget märkvärdigt nej. Hon är bara så otroligt fin. Vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vem är det? Meg White i The White Stripes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vill bara påpeka att jag har bytt avatar. Eftersom folk kalalde min föra för ett isberg när det inte ens var i närheten av det så kände jag att jag var tvungen att byta. Inget märkvärdigt nej. Hon är bara så otroligt fin. jag skulle bli väldigt glad om du skulle kunna fixa så att länken i din signatur endast används om man klickar på bilden. Det är ganska jobbigt för mig som sitter och klickar med musen hela tiden när jag läser på internet eftersom att jag ofta råkat trycka på sidan av din bild och länken öppnas. Inget illa menat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 jag skulle bli väldigt glad om du skulle kunna fixa så att länken i din signatur endast används om man klickar på bilden. Det är ganska jobbigt för mig som sitter och klickar med musen hela tiden när jag läser på internet eftersom att jag ofta råkat trycka på sidan av din bild och länken öppnas. Inget illa menat. Naj jag ska byta signatur någon gång ikväll när jag orkar. Tar bort länken då. Har t.o.m. glömt bort att jag har den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Naj jag ska byta signatur någon gång ikväll när jag orkar. Tar bort länken då. Har t.o.m. glömt bort att jag har den där. Frågan är ju hur du har fått det så att hela signaturen är en länk och inte bara bilden? Mja, att kissa från röven var inte alls så häftigt som jag trott, så i brist på annat får jag se ut såhär under tiden. Redigerad 30 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 @Frenzy, R2D2: http://get.live.com/messenger/overview Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 (redigerad) Frågan är ju hur du har fått det så att hela signaturen är en länk och inte bara bilden? DET är något som jag har undrat länge. Mja, att kissa från röven var inte alls så häftigt som jag trott, så i brist på annat får jag se ut såhär under tiden. Mjo, riktigt bra låt det där. Tacka mig. @Frenzy, R2D2: http://get.live.com/messenger/overview Du är så härligt fyndig. Redigerad 30 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Frågan är ju hur du har fått det så att hela signaturen är en länk och inte bara bilden? Mja, att kissa från röven var inte alls så häftigt som jag trott, så i brist på annat får jag se ut såhär under tiden. [url="http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=85128"][center][img=http://img241.imageshack.us/img241/1092/314588672ecf6044599mey0.png][/center][/url] Alltså, sätt center i mitten, efter länken. Annars centreras länken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 [url="http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=85128"][center][img=http://img241.imageshack.us/img241/1092/314588672ecf6044599mey0.png][/center][/url] Alltså, sätt center i mitten, efter länken. Annars centreras länken också. Aha, smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Trär på mig min FB-avatar. Tjohej. Barcelona en vecka. Ses sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Byta? Steadmans teckningar till F&L in Las Vegas är verkligen snygga. Redigerad 1 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Byta? Steadmans teckningar till F&L in Las Vegas är verkligen snygga. EDIT: Vilken miss med ciggen på avataren. Åtgärdas as we speak. Tycker du ska behålla den du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 Done and done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Bytt. Kanske tillfälligt, kanske långvarigt. Vi får se. Tjata inte bara, det kan åtminstone inte bli fulare än det jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Done and done. Wannabe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Wannabe! JAA! Båda har F&L-tema! Nu är vi signatur-kompisar! Jippie! Soulmates forever! Redigerad 2 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Updated. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 (redigerad) Jaha, ny signatur och avatar då... Den som inte ser varifrån de kommer kan gå och dra nåt gammalt över sig Redigerad 2 juli, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Updated. Fetisch för gasmasker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts