Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Vill bara påpeka att jag har bytt avatar. Eftersom folk kalalde min föra för ett isberg när det inte ens var i närheten av det så kände jag att jag var tvungen att byta. Inget märkvärdigt nej. Hon är bara så otroligt fin.

jag skulle bli väldigt glad om du skulle kunna fixa så att länken i din signatur endast används om man klickar på bilden. Det är ganska jobbigt för mig som sitter och klickar med musen hela tiden när jag läser på internet eftersom att jag ofta råkat trycka på sidan av din bild och länken öppnas. Inget illa menat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skulle bli väldigt glad om du skulle kunna fixa så att länken i din signatur endast används om man klickar på bilden. Det är ganska jobbigt för mig som sitter och klickar med musen hela tiden när jag läser på internet eftersom att jag ofta råkat trycka på sidan av din bild och länken öppnas. Inget illa menat.

Naj jag ska byta signatur någon gång ikväll när jag orkar. Tar bort länken då. Har t.o.m. glömt bort att jag har den där. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naj jag ska byta signatur någon gång ikväll när jag orkar. Tar bort länken då. Har t.o.m. glömt bort att jag har den där. ^_^

Frågan är ju hur du har fått det så att hela signaturen är en länk och inte bara bilden?

Mja, att kissa från röven var inte alls så häftigt som jag trott, så i brist på annat får jag se ut såhär under tiden.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är ju hur du har fått det så att hela signaturen är en länk och inte bara bilden?

DET är något som jag har undrat länge.

Mja, att kissa från röven var inte alls så häftigt som jag trott, så i brist på annat får jag se ut såhär under tiden.

Mjo, riktigt bra låt det där. Tacka mig. ^_^

Du är så härligt fyndig.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[url="http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=85128"][center][img=http://img241.imageshack.us/img241/1092/314588672ecf6044599mey0.png][/center][/url]

Alltså, sätt center i mitten, efter länken. Annars centreras länken också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor