Roxxy Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ny signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Ja, hans verk äger. Det gör dom verkligen. Det är något alldeles speciellt med dom som verkligen får mig att fundera på hur det var innan filmen börjar, efter filmen slutat och en hel rad med andra funderingar. Jag byter avatar ett tag Matsugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag byter avatar ett tag Onkel Fester? Härlig! Egentligen 1KB för stor, men what the heck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Xersize är ju fan rolig La till ett citat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag byter avatar ett tag Familjen Addams? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 (redigerad) Onkel Fester? Härlig! Familjen Addams? Tror så Redigerad 28 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Pulp Fiction aw- mothafucka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ny signatur! Behövs en ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Ny signatur! Behövs en ram? Sänk opaciteten på texten. Och ja, en ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Pulp Fiction aw- mothafucka. Men! Mycket fulare. Ny signatur! Behövs en ram? Det beror på. Om "ram" innebär en enpixlig, svart ram så nej. Innebär det något annat som förbättrar helhetsuttrycket så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Det beror på. Om "ram" innebär en enpixlig, svart ram så nej. Innebär det något annat som förbättrar helhetsuttrycket så ja. Det är stiligt med enpixliga, svarta ramar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Ny text, kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Ny signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Ny text, kommentera. Låter som ett genomsnittligt jag-är-bättre-än-alla-andra-för-jag-tror-inte-på-gud-citat. Metal-status: 55 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Låter som ett genomsnittligt jag-är-bättre-än-alla-andra-för-jag-tror-inte-på-gud-citat. Metal-status: 55 poäng. Inte något sådant jag syftar på genom det citatet i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Inte något sådant jag syftar på genom det citatet i alla fall. Det lät så tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Det lät så tyckte jag. Har inget med troende att göra över huvudtaget. Men självklart håller jag med citatet, annars skulle jag inte använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Har inget med troende att göra över huvudtaget. Men självklart håller jag med citatet, annars skulle jag inte använda det. Vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Vad handlar det om? Citatet är ju bokstavligt talat så att säga, vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Citatet är ju bokstavligt talat så att säga, vad är problemet? Trodde att det handlade om något specifikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts