Tux Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Ny Avatar och Signatur Do you wanna play? Fast jag är lite rädd att den visar kanske lite för mycket? Redigerad 23 juni, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Ny Avatar och Signatur Do you wanna play? Fast jag är lite rädd att den visar kanske lite för mycket? Söt. Den visar knappast för mycket, den visar ju bara lite bar hud. Vad är det för konstigt grönt grejs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Söt. Den visar knappast för mycket, den visar ju bara lite bar hud. Vad är det för konstigt grönt grejs? Poker bordet . (Bordet är grönt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Gör avståndet mellan bokstäverna mindre så blir den störtskön ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Tux: Ful som fan egentligen. Typ som resten av dina signaturer. --- She is! Redigerad 23 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Tux: Ful som fan egentligen. Typ som resten av dina signaturer. Nejnej, den som var gjord på den här bilden var riktigt najs! Tycker det nya var fint med. Men som sagt, det gröna var lite speciellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Jag bytte till något lite mer lugnare . Jag känner att denna är snyggare än den där med poker, eller? Men ska jag byta ut "Jag älskar dig." mot något annat ? Redigerad 25 juni, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Men ska jag byta ut "Jag älskar dig." mot något annat ? ... förbered brandsläckaren. Spring. Spring och titta aldrig tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag bytte till något lite mer lugnare . Jag känner att denna är snyggare än den där med poker, eller? Men ska jag byta ut "Jag älskar dig." mot något annat ? Den är stilrenare än den andra. Snyggare på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) ... förbered brandsläckaren. Spring. Spring och titta aldrig tillbaka. Hahahaha, du är bäst. Edit: Lade till ett extra "haha". Man vill ju inte verka bögig, liksom. Redigerad 26 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 ... förbered brandsläckaren. Spring. Spring och titta aldrig tillbaka. Jag fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Första förslaget på avatar/sig till mig och jag kommer använda det. Go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Första förslaget på avatar/sig till mig och jag kommer använda det. Go! Hayao Miyazaki- verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hayao Miyazaki- verk. Haya-vemdå? Aja, får väl googla. Brb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Hayao Miyazaki- verk. Är det inte han som gjorde Spirited Away och Howl's Moving Castle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Siana. Jag hatar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Är det inte han som gjorde Spirited Away och Howl's Moving Castle? Jepp. Och många andra anime-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Är det inte han som gjorde Spirited Away och Howl's Moving Castle? Ja, hans verk äger. Siana. Jag hatar dig. Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag byter avatar ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag byter avatar ett tag Ehm.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts