spajdermän Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Vad sägs, byte? Om du tar bort blinket på signaturen Annars blir det som Lajnux sa, Adblock. Men ftr så är Pontiak verkligen grym :w00t: Någon som vet vart man kan få tag i hans verk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Om du tar bort blinket på signaturen Annars blir det som Lajnux sa, Adblock. Men ftr så är Pontiak verkligen grym :w00t: Någon som vet vart man kan få tag i hans verk? Första singeln släppt ju! http://www.ginza.se/index.aspx?dp=1&artnr=23566 ..och eftersom det inte bryter mot reglerna: Pontiak_Johanzon-Sommaren_Ar_Har_80_Talet.SE_2007-CREEPERS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Första singeln släppt ju! http://www.ginza.se/index.aspx?dp=1&artnr=23566 ..och eftersom det inte bryter mot reglerna: Pontiak_Johanzon-Sommaren_Ar_Har_80_Talet.SE_2007-CREEPERS Tusen tack Blir till att nöta Pontiak imorgon. Just nu ska jag sova G'natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Vad sägs, byte? Vad jag hatar honom. En skam att han och Snickeriet ska representera Norrköping, även om jag för all del citerar dem ofta. Pontiak är helt kass, den enda av hans fem låtar som duger är "Gulliga Johanna", och den är bra bara för att den sätter sig på hjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Vad jag hatar honom. En skam att han och Snickeriet ska representera Norrköping, även om jag för all del citerar dem ofta. Pontiak är helt kass, den enda av hans fem låtar som duger är "Gulliga Johanna", och den är bra bara för att den sätter sig på hjärnan Klart att han är dålig, men du har inte tänkt på att det är därför man gillar honom? 80-talet for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Bytte för några dagar sen. Transformers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 jag känner ett sug efter man ful signatur ful signatur ful signatur ful signatur ful signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Byta? Tycker min nuvarande är så liten och färglös. http://pici.se/pictures/ftHPPvBgm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Byta? Tycker min nuvarande är så liten och färglös. http://pici.se/pictures/ftHPPvBgm.jpg Yes Please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niko Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Nuvarande Avatar och signatur 10/10 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Nuvarande Avatar och signatur 10/10 ? Absolut inte, dessutom är den 150 pixlar för bred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ny avatar? Och eftersom enpixliga ramar är såååå 2006 så gjorde jag en 25pixlig ram Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ny avatar? Och eftersom enpixliga ramar är såååå 2006 så gjorde jag en 25pixlig ram Byta? Får man fråga vad bilden föreställer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Får man fråga vad bilden föreställer ? --- @vickex:Byt inte xD Redigerad 19 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ny avatar? Och eftersom enpixliga ramar är såååå 2006 så gjorde jag en 25pixlig ram Byta? Byt du, men fult som fan var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 jag känner ett sug efter man ful signatur ful signatur ful signatur ful signatur ful signatur Inte alls. Textsignatur ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ny avatar? Och eftersom enpixliga ramar är såååå 2006 så gjorde jag en 25pixlig ram Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ny avatar? Och eftersom enpixliga ramar är såååå 2006 så gjorde jag en 25pixlig ram Byta? Tycker ditt nuvarande är helfräscht. Så jag säger nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Psst, jag tror att han skämtade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 LIFE IS A MURLOC AND THEN YOU DIE. WoW-humor på hög nivå. ..eller så inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts