DeM57 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 trode det också men det värkar inte så, måste vara den där "lilla incidenten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Ny avatar. Någon som kan fixa en lite somrigare signatur, helst en äng. Försök klämma in Marky också Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Att jag inte förstått den här låtens storhet förr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Att jag inte förstått den här låtens storhet förr? Var det inte du som inte gillade Franz Ferdinand? >.> <.< >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Var det inte du som inte gillade Franz Ferdinand? Samma sak med The Streets 'seru. Man kan ändra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Ny avatar. Någon som kan fixa en lite somrigare signatur, helst en äng. Försök klämma in Marky också Tack på förhand! Vilket typsnitt vill du ha? Storlek? Så kan jag försöka göra en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Vilket typsnitt vill du ha? Storlek? Så kan jag försöka göra en... Vettefan, ta det som ser bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Vettefan, ta det som ser bra ut! Jag är dålig på att få in fonten bra, och... well... motivet kunde väl ha vart finare, men jag fixade i alla fall ihop någonting. Säg till så kan du få bara bilden och någon annan kan lägga in fonten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Vettefan, ta det som ser bra ut! Okej Texten blev lite pixlig, men nån annan får göra den bättre om du vill det. Redigerad 10 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Det fick bli Eudoros' signatur, fin font och fint motiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Mycket fint, Marky! Gillar stället som texten ligger på. Förresten, sa jag att jag piffade upp min signatur lite? :wub: <- (ja, alla smileysar behövdes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Nån som vet hur jag laddar upp en ny avatar. Jag får hela tiden samma bild även fast det står, your new avatar och min nya bild på avatar inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Nån som vet hur jag laddar upp en ny avatar. Jag får hela tiden samma bild även fast det står, your new avatar och min nya bild på avatar inställningarna. Rensa cache Fixade en blomma i avataren istället för badankorna. Det gör väl inget att jag snor din idé, Kebab? Nu när det är sommar och allt Redigerad 12 juni, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) Någon som kan fixa en sign med Tony Choppa Choppa. Nått liknade http://www.freewebs.com/mnab/newop120.jpg Redigerad 12 juni, 2007 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Någon som kan fixa en sign med Tony Choppa Choppa. Tony Tony Chopper.. alt. Tonī Tonī Choppā. En fråga som inte har något med den här topicen att göra. Är One Piece en bra anime? Har ganska slut på animes nu och behöver nya att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Tony Tony Chopper.. alt. Tonī Tonī Choppā. En fråga som inte har något med den här topicen att göra. Är One Piece en bra anime? Har ganska slut på animes nu och behöver nya att kolla på. Nej Tony Tony Choppa. Tja den är väl hyffsat bra när man väl kommit in i den. har bara läst böckerna, men har sett några filmer. Finns ej på engelska tror jag var iaf när jag såg em. Sök sök sök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Nej Tony Tony Choppa. Tja den är väl hyffsat bra när man väl kommit in i den. har bara läst böckerna, men har sett några filmer. Finns ej på engelska tror jag var iaf när jag såg em. Sök sök sök! Det finns ingen Tony Tony Choppa. Han heter Tony Tony Chopper översatt och på japanska heter han Tonī Tonī Choppā(トニートニー・チョッパー). Ok, får bli att kolla upp denna på Dreamhack. Där brukar man kunna få tag på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Det finns ingen Tony Tony Choppa. Han heter Tony Tony Chopper översatt och på japanska heter han Tonī Tonī Choppā(トニートニー・チョッパー). Ok, får bli att kolla upp denna på Dreamhack. Där brukar man kunna få tag på allt. Och hur vet du det? Btw jag VET att de inte finns på svenska borde finnas japanska med engilsk text =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Och hur vet du det? Btw jag VET att de inte finns på svenska borde finnas japanska med engilsk text =] Jag tror att det är precis det som Stell vill ha, japanska med engelsk text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Rensa cache Fixade en blomma i avataren istället för badankorna. Det gör väl inget att jag snor din idé, Kebab? Nu när det är sommar och allt Hehe, nej självklart inte. Jag var väl knappast först med det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts