okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ett blått 'okka'. Inget annat. Capisce? Blått är inte min färg, motherfucker. Hmm, vad sägs om en färg snarlik bakgrunden på bilden? Eller hästbrun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Blått är inte min färg, motherfucker. Hmm, vad sägs om en färg snarlik bakgrunden på bilden? Eller hästbrun? "Hästbrun"? You one fucked up biatch. Hästbrun skulle göra sig skitdåligt (höhö) på den svarta bakgrunden, så kör på flodhästgrått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 "Hästbrun"? You one fucked up biatch. Hästbrun skulle göra sig skitdåligt (höhö) på den svarta bakgrunden, så kör på flodhästgrått. Flodhästgrått! Underbart! Vilket färgparti? Själv tycker jag att nosen ser mest lovande ut...fast man behöver nog vara mer specifik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Flodhästgrått! Underbart! Vilket färgparti? Själv tycker jag att nosen ser mest lovande ut...fast man behöver nog vara mer specifik. Yes, nosen ser stabil ut. Mycket lovande. Förresten, fasen vilken gullig jäkel den där var. Tänk att ha en sådan hemma i badkaret. Mys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Yes, nosen ser stabil ut. Mycket lovande. Förresten, fasen vilken gullig jäkel den där var. Tänk att ha en sådan hemma i badkaret. Mys. Sanning. Väldigt gullig. Läsa godnattsaga, leka i parken, dagis, högskola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Sanning. Väldigt gullig. Läsa godnattsaga, leka i parken, dagis, högskola... Sen får man ju borsta tänderna och mata den... Vad äter dom?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Sen får man ju borsta tänderna och mata den... Vad äter dom?! Skit i vattnet, vad tror du motherfucker?!?! Höhö. Iallafall...did my best! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Okka du gör dig av med signaturer i en rasande fart! Hur länge hade du den senaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag ser att ni tycker om noshörningar.. jag är kompis med en vi brukar lana på flodfäst strike - källa (source ) varje dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Fixat ny Diezl-text ... vet fortfarande inte vad jag ska ha i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Det är bra som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Klipp in nån scen. Ny avatar!!! Edit: Ny signatur också!!! Redigerad 25 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Klipp in nån scen. Ny avatar!!! Edit: Ny signatur också!!! Gullig avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 En uppdatering på min signatur, hittar inga bra anime bilder, nåt tips på en sida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 NARUTO-KUN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Haha, den förra vart inte snygg så jag gjorde en ny.. Jag är ju sjuk så ja har tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Varför står det lindskröm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Gullig avatar Jo den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Mycket snyggt lindström, menjagundraromjaginte föredrar din gamla... Jag undrar vilken sig jag ska använda,vilken tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Mycket snyggt lindström, menjagundraromjaginte föredrar din gamla... Jag undrar vilken sig jag ska använda,vilken tycker ni? Den du har nu, det ser ut som du skämtar när du har döden i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts