Mark Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Fråga: What's up med Maimstreams avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Fråga: What's up med Maimstreams avatar? Haha wtf . Maimstream has become Naughtystream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Jag är besatt utav Stell, vänj er vid det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 <klagomål> Seriöst, jag börjar tröttna på segladdade signaturer/avatars. Tar typ 5-10 sekunder innan sidan slutar att ladda, och medans den gör det så hoppar man upp i posterna hela tiden, usch! </klagomål> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 <klagomål> Seriöst, jag börjar tröttna på segladdade signaturer/avatars. Tar typ 5-10 sekunder innan sidan slutar att ladda, och medans den gör det så hoppar man upp i posterna hela tiden, usch! </klagomål> Konstigt, att signaturer laddar segt kan jag inte märka av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 <klagomål> Seriöst, jag börjar tröttna på segladdade signaturer/avatars. Tar typ 5-10 sekunder innan sidan slutar att ladda, och medans den gör det så hoppar man upp i posterna hela tiden, usch! </klagomål> Internetcache ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Ful som stryk, men ni slipper den när ni fattat rätt beslut! Redigerad 4 juni, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Ful som stryk, men ni slipper den när ni fattat rätt beslut! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/d2qr2y78ol39.jpg HAHA. Vaddå protest? --- I challenge you. Mest för skojs skull. --- Bytte tillbaka, passade inte in. Redigerad 4 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Neej, fu, ni och era rektangulära signaturer med era enpixliga ramar... Då kan ni likaväl skriva "Mainstream" på signaturen :< Ramen är faktist 2 pixlar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Jag kan ändå inte få ExplosivAnka+maimstream till tre? Din egna.. @Maim: Sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ramen är faktist 2 pixlar.. Jaja, det gör ingen större skillnad. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ful som stryk, men ni slipper den när ni fattat rätt beslut! Ah. Älskar den nya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Hatebreed Kan någon fixa en ball text i signaturen där det står "I live for this"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Hatebreed Kan någon fixa en ball text i signaturen där det står "I live for this"? Ge mig sex minuter, sen kan jag börja. Jag vet inte. Redigerad 5 juni, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Vet inte vad du kan tänkas gilla... 1&2 är för att vissa gillar väldigt skumma saker och jag känner inte dig så... 3:an funkar väl? Redigerad 5 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Vet inte vad du kan tänkas gilla... *FÖrsta bildjäveln* 1&2 är för att vissa gillar väldigt skumma saker och jag känner inte dig så... Skum? Den är den bästa. Redigerad 5 juni, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det fick bli Merkkys, tack så mycket (tack även till Qouad, men men..). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Inspiration: Maimstream Tillverkare: Qouad Innehavare: Kicken Ett stort tack till dom personerna Vad tycker ni? Edit: Ska byta avatar straxt också. Edit2: Bytt avatar. Redigerad 5 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Inspiration: Maimstream Tillverkare: Qouad Innehavare: Kicken Ett stort tack till dom personerna Vad tycker ni? Edit: Ska byta avatar straxt också. Edit2: Bytt avatar. Jag gillar den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Inspiration: Maimstream Tillverkare: Qouad Innehavare: Kicken Ett stort tack till dom personerna Vad tycker ni? Edit: Ska byta avatar straxt också. Edit2: Bytt avatar. Riktigt snygg! Jag kanske också borde skaffa en sommarsignatur snart... Eller duger den som jag har nu? Den är faktiskt snygg, tycker jag, men... Jag vet inte... Redigerad 5 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts