Siana Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Tänk större. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/sc0lrhp8rwb9.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Ja? Nej? Redigerad 4 juni, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 WORLD OF WARCRAFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Nej. Nej. Nej. @Henkitoy då'rå. Jag ska snart välja ut en signatur. Snart så. Redigerad 4 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 (redigerad) Tycks? EDIT: Henkibojj, Nej. Redigerad 4 juni, 2007 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Ja? Nej? Nej... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Tycks? EDIT: Henkibojj, Nej. Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Riktigt snyggt! Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Tycks? EDIT: Henkibojj, Nej. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Hehe, en stark motvilja till mina förslag alltså. Texten är väl inget vidare kan jag medge, men Megaman-bossen, är det han som ska bort helt och hållet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Tycks? EDIT: Henkibojj, Nej. Vad jag tycker? Jag tycker du ska börja använda dig av något annat. Alla signaturer du gör har samma font och samma pattern på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Vad jag tycker? Jag tycker du ska börja använda dig av något annat. Alla signaturer du gör har samma font och samma pattern på sig. Alla råkade här bli två. Kan lätt säga att alla bilder jag gjort inte är av samma font. Samma pattern är däremot sant, använder oftast just den dära, som är den vanligaste "sign-pattern", och det var en sign? Varnar dig bara, att jag inte direkt är världens pattern-master. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Hehe, en stark motvilja till mina förslag alltså. Texten är väl inget vidare kan jag medge, men Megaman-bossen, är det han som ska bort helt och hållet? Nej nej usch! Bort me han helt o hållet, älskar dina VCS signaturer ----- @ Maimstream Perlans signatur helt klart bäst hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Nej nej usch! Bort me han helt o hållet, älskar dina VCS signaturer Jo, de är ju såklart fina men jag tänkte mig något mer avslappnat och neutralt. Även om mina GTA:XCS-bilder är väldigt vackra i sig är de lite väl plottriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Alla råkade här bli två. Kan lätt säga att alla bilder jag gjort inte är av samma font. Samma pattern är däremot sant, använder oftast just den dära, som är den vanligaste "sign-pattern", och det var en sign? Varnar dig bara, att jag inte direkt är världens pattern-master. Tre. Du gjorde ett försök på Explosiv Anka. Har sett tidigare sigs med den fonten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 @ Maimstream Perlans signatur helt klart bäst hittils! Neej, fu, ni och era rektangulära signaturer med era enpixliga ramar... Då kan ni likaväl skriva "Mainstream" på signaturen :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Tre. Du gjorde ett försök på Explosiv Anka. Har sett tidigare sigs med den fonten också. Jag kan ändå inte få ExplosivAnka+maimstream till tre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Neej, fu, ni och era rektangulära signaturer med era enpixliga ramar... Då kan ni likaväl skriva "Mainstream" på signaturen :<Men hur skulle det vara om alla skiljde sig ifrån mägnden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Men hur skulle det vara om alla skiljde sig ifrån mägnden? \o/ Det gör de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts