Kebab Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Streetart and Tenacious D is da shieeet! eller...? Finfint, se till att göra lite inlägg med, så folk får en chans att se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Finfint, se till att göra lite inlägg med, så folk får en chans att se dem. jaaAo ska försöka, har inte vart så aktiv på ett tag tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Sommar, behålla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Sommar, behålla? Tveksamt... din nuvarande är riktigt snygg. Fast den nya var inte dum den heller. Svar: Prova byta ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Sommar, behålla? Kanske, om du förminskar den och fixar texten så att den inte ser sådär pixlig och konstig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Sommar, behålla? Nja, den där håller inte alls samma klass som dina två tidigare signaturer. Visserligen gillar jag sommarbilder.. Hmm.. I vilket fall så måste du ändra på texten, som Siana sade. Gärna göra den lite större också. (texten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Testar, gjorde den mindre och slängde ihop en avatar också... Pallar inte ändra texten nu. Jag tycker att det ser bättre ut med en avatar och när den blev 100 pxlar kortare. Eller? går ut och tar in hundarna nu. När jag kommer in vill jag veta vad jag ska göra. Kebab: Jag visste inte att jag hade bra signaturer förut. Tack. Annars får jag göra en ny ikväll, den gamla var så mörk och dyster. Redigerad 30 maj, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Måste bara fråga. Är det emot reglerna att ha en ful signatur? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Måste bara fråga. Är det emot reglerna att ha en ful signatur? :'( Nä, men att ha en störande. Skönt att den är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Måste bara fråga. Är det emot reglerna att ha en ful signatur? :'( Så dom är, hörru! Vilka skurkar. Tur att du fick behålla avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Ny text i signaturen, oslagbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 (redigerad) Ändrad Hello Saferide-signatur Ny Franzig avatar.. får se hur länge den stannar. Redigerad 1 juni, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Vass kommentar av Pico inlagd i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Uppdaterad signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Uppdaterad signatur. Cleant, skön låt btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Så dom är, hörru! Vilka skurkar. Tur att du fick behålla avataren. Ja, fyfan. Annars hade jag nog hoppat ut här genom fönstret alltså. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Arrrrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Ny text i signaturen, oslagbart! Fantastisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Ho ho. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts