Kebab Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Tycker inte att Kalle ska byta. I keeps it real, tha old money way. I I V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Tycker inte att Kalle ska byta. I keeps it real, tha old money way. I I V TEA PARTAAAAAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Ska köra lite med denna som KalleR gjorde för en tid sen, känns mer sommrig! ska bara fixa avataren. edit Redigerad 21 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Ska köra lite med denna som KalleR gjorde för en tid sen, känns mer sommrig! ska bara fixa avataren. edit Hell yeah, nigger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Hell yeah, nigger. Fast ska nog hitta en lite bättre avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Ska köra lite med denna som KalleR gjorde för en tid sen, känns mer sommrig! ska bara fixa avataren. edit http://www.smileyhut.com/default2/clap.gif perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Ska köra lite med denna som KalleR gjorde för en tid sen, känns mer sommrig! ska bara fixa avataren. edit Skitcool. Och tycker avataren är snygg också, så byt inte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Nu bytte jag den iaf, ska jag byta tillbaka eller någon som har en ännu bättre idé? Redigerad 21 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Nu bytte jag den iaf, ska jag byta tillbaka eller någon som har en ännu bättre idé? Ta från den scenen när de har gått in i första hotellet och han säger något i stil med "I was pouring sweat. My blood has always been too thick for Nevada." Älskar hans blick då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Ta från den scenen när de har gått in i första hotellet och han säger något i stil med "I was pouring sweat. My blood has always been too thick for Nevada." Älskar hans blick då. Vilken bild ser det ut som jag använder då? Fick förvisso inte med blicken, men i så fall hade jag missat kokainet & cigarettförlängaren! Edit: Ah, eller nej. detta är ju från det andra stället! Redigerad 21 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Dude, härligt att se det temat tillbaka. Du kan ju slänga in alla avatarer på Azupload? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) CAPS LOCK MED THE STROKES OCH ROTERANDE AVATAR! Närå ^^ Redigerad 22 maj, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Bara undrar om någon kan göra en schysst sign till mig, med ett smått diskret somrigt tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Hittade en ny avatar på Google + la till lite text i signaturen. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Hittade en ny avatar på Google + la till lite text i signaturen. Vad tycks? Du har fetisch för ögon va? Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Du har fetisch för ögon va? Snyggt Ögon är bra avatarmaterial Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Med tanke på att skadan avtar och nya mål är satta skulle jag vilja ha en passande singnatur, kanske någon har lust att göra en fin av denna bild ? http://img99.imageshack.us/img99/3079/frank1ra6.jpg http://img297.imageshack.us/img297/8485/wweiu0.png Jag är inte världens photoshoppaRe, men jag blev faktiskt smånöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 (redigerad) Hittade en ny avatar på Google + la till lite text i signaturen. Vad tycks? Ack ack så bra! Älskar den låten utav Disturbed, dom är helt klart mitt favoritband.. Förövrigt snüggt än en gång. Edit: Körde också lite Disturbed inspirerat, inget speciellt och måste även fixa en bättre avatar då den nuvarande är hemsk Redigerad 23 maj, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Byta?? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/uyprbonpdzog7q.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Byta?? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/uyprbonpdzog7q.PNG Kan inte bli värre än den du har just nu, byt för bövelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts