RavenE Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Han säger han har bytt IP, vilket han inte har gjort. Och ja, väldigt häftigt att veta hur det ser ut för oss Admins. Jo, men jag uppfattade det som att han bytt till ett annat IP än det han har på GTAnytt, vilket han gjort. Jepp, det är ju nästan..ett helt nytt forum, med varningsmätare och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Ny signatur, är den för stor eller? Är det Disturbed? .. Ten Thousand Fists In The Air? Snyggt förövrigt. Redigerad 16 maj, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Är det Disturbed? .. Ten Thousand Fists In The Air? Snyggt förövrigt. Jajamensan, favoritbandet number one! Tack. Hela bilden: Redigerad 16 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Enjoy. Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Lifelover AH! Äntligen ser jag vad det är för något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 AH! Äntligen ser jag vad det är för något! Alltså, det är bandet som heter så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Alltså, det är bandet som heter så Det står ju inte "Lifelover" i signaturen eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Req en Dr.Dre på en amerikansk sida, fick denna, ganska nöjd med den, fast den e lite lite överdriven, men bil temat kommertillbaka om det kommer en bra bild på en ny Ferrari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Req en Dr.Dre på en amerikansk sida, fick denna, ganska nöjd med den, fast den e lite lite överdriven, men bil temat kommertillbaka om det kommer en bra bild på en ny Ferrari. Tyckte faktiskt att den du fick här på Gtasajten såg bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Tyckte faktiskt att den du fick här på Gtasajten såg bättre ut. Håller med! Redigerad 16 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Men den e lite för plain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Men den e lite för plain. Den du har nu är...stor, plåttrig, onödigt färgglad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hoppas ni gillar avataren Kebab skräddarsydde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hoppas ni gillar avataren Kebab skräddarsydde. Aaww, Kebab är så söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hoppas ni gillar avataren Kebab skräddarsydde. Jag tycker den är fin iallafall! Och förresten är enpixliga ramar såå 2006. (Om nån vill berätta för mig hur jag får till en ram på alla rutorna så blir jag glad.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jag tycker den är fin iallafall! Och förresten är enpixliga ramar såå 2006. (Om nån vill berätta för mig hur jag får till en ram på alla rutorna så blir jag glad.) Du svarar ju på din egen fråga. Släng på en ram på varje bild. Du vet hur man får till en ram på en bild? Upprepa detta på alla bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Du svarar ju på din egen fråga. Släng på en ram på varje bild. Du vet hur man får till en ram på en bild? Upprepa detta på alla bilderna. Ah, trodde man kunde lägga in ram på alla bilder samtidigt på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Ah, trodde man kunde lägga in ram på alla bilder samtidigt på nåt sätt. Tror gör man i kyrkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Nytt tema Igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts