vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Photoshop! Men skynda dig innan KalleR blir galen! Nej, inte photoshop... paint shop pro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ny signatur. Orkade inte jävlas med nått större så det fick bli en ful simpel rackare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ny signatur. Orkade inte jävlas med nått större så det fick bli en ful simpel rackare. Jag tycker det var snygg, men texten under förstör hela signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 men texten under förstör hela signaturen. det tycker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nej, inte photoshop... paint shop pro! Om det inte funkar med Paintshop PRO så borde Photoshop funka, menade jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) @ Vinnecool: Om du har Photoshop är det jättelätt... 1: Förminska bilden till lagom storlek 2: Använd beskär-verktyget 3: Voila, din bild är mindre Redigerad 23 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hmmm, jag kan inte minska ner den i paint shop pro... Nån som vet vad jag kan göra? Paint duger annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gör det? Får pröva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gör det? Får pröva! Jao, men var det inte en animation? Isf går det inte.. Eller du kan ju iofs ta bild för bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nu vet jag inte vad jag ska göra... photoshop går inte att få tag till,för jag har ME... paint går inte,ochhur fan ska jag ta den bild för bild...omöjligt... Hjälp? kanske? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nu har jag gjort en helt(pust) ny sig som är mindre... duger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nu har jag gjort en helt(pust) ny sig som är mindre... duger den? Jåpp, bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nu har jag gjort en helt(pust) ny sig som är mindre... duger den? 1) För stor (max är 100kb) 2) Onödigt att ha en animerad om allt som ändras är att den blir suddigare 3) Ful 4) Jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Min dator är helt korkad! Den hakar upp sig hela tiden,så det maninte sparat försvinner... Dessutom har tangentbordetförstörts litegrann också... EDIT: 1) För stor (max är 100kb) 2) Onödigt att ha en animerad om allt som ändras är att den blir suddigare 3) Ful 4) Jobbig smile.gif Fårvälta bort dewt animeradeoch göra enhelt vanligdå... Redigerad 23 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Yes, så jävla schysst av honom. Hmm... det verkar inte som om min sig va schysst nog, eftersom du allt var tvungen att ta bort mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Paint duger annars. Egentligen, nej. Paint förminskar bilder snuskigt mycket sämre än photoshop, som gör fin kantutjämning jämt emot paint. Paint= Pain Photoshop= Hopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Överväger ännu ett byte. Höhö! Denna kommer bli hatad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Överväger ännu ett byte. Höhö! Denna kommer bli hatad... Det blir värre och värre. Korsords-signatur, get back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Det blir värre och värre. Korsords-signatur, get back! Haha! Jaja, nytt försök... Editation. Kanske lägger till ett diskret litet okka? i afrokrullet. Hmm... Redigerad 24 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Haha! Jaja, nytt försök... Editation. Kanske lägger till ett diskret litet okka? i afrokrullet. Hmm... Ett blått 'okka'. Inget annat. Capisce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts