Tweak Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Lägger upp min jättegamla The Dude-signatur ^^ Aw, jag minns när jag precis kom hit till forumet och inte hade sett The Big Lebowski och du hade den andra killen, vad han nu heter. Walter är det, va? I alla fall så trodde jag att det var du på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Någon som kunde göra en sig med Dr.Dre? den blev keff, men använd om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Lägger upp min jättegamla The Dude-signatur ^^ Mihi, minns den. Så hade du en annan väldigt länge också, Walter Sobchak med pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 den blev keff, men använd om du vill. Tack för försöket, men tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Mihi, minns den. Så hade du en annan väldigt länge också, Walter Sobchak med pistol? Det stämmer, gjord av Tackleberry =D Kul Tweak Redigerad 12 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Man kanske borde ha en alien i sin signatur? Fantasi eller riktig? Jag tänkte på riktig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Hatesphere \m/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Man kanske borde ha en alien i sin signatur? Fantasi eller riktig? Jag tänkte på riktig... Den riktiga verkar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Det stämmer, gjord av Tackleberry =D Kul Tweak Haha! När jag var i Nyköping bodde jag hos Nyköpings största streetartist och han har typ tapetserat stan med den där killens ansikte. 'Mark it zero!' - är det nåt han säger i filmen? Redigerad 14 maj, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Im so 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Den riktiga verkar bäst. Ja vist gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Ny signatur, är den för stor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Killer-citat av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Killer-citat av Vice. HAHAHAHAHA HAN VILL LÅSA ALLMÄNT-DELEN!!! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAAAA!!! ... inte så jätteroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Ny signatur, är den för stor eller? Nejdå. Im so 2005. Sannerligen. ..och jag TROR faktiskt inte att någon på det här forumet kommer att använda den där. Killer-citat av Vice. Mm'kay. Och vad hände med avataren du hade tidigare idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Haha! När jag var i Nyköping bodde jag hos Nyköpings största streetartist och han har typ tapetserat stan med den där killens ansikte. 'Mark it zero!' - är det nåt han säger i filmen? Yep, han blir lite upprörd över bowlingreglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Nejdå. Sannerligen. ..och jag TROR faktiskt inte att någon på det här forumet kommer att använda den där. I dont give a darn, userbars are cool ffs! Mm'kay. Och vad hände med avataren du hade tidigare idag? Jag böt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Skulle någon kunna sätta ihop asklottrig och svinful signatur som verkligen sticker ut från mängden och skär i ögonen. Söker även en helt opassande avatar till det. Tack för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 Skulle någon kunna sätta ihop asklottrig och svinful signatur som verkligen sticker ut från mängden och skär i ögonen. Söker även en helt opassande avatar till det. Tack för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2007 (redigerad) Ah. Tack! Älska! Redigerad 14 maj, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts