Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Det är ontopic...

Både signaturen och avataren var ful och smaklös. Prova något med lite mer färger, kanske en glad person istället eller varför inte en landskapsbild?

Att sticka ut ur mängden så som du sticker ut ur mängden tycker jag personligen inte är något bra / starkt / coolt / whatever... Om man ska sticka ut ska man göra det av positiva anledningar och inte bara kämpa för att sticka ut för utstickandets skull.

Men om jag inte gillar bilder på landskap? tänk om jag gillar black metal stilen? tänk om jag tycker om just den artisten? ska jag vara något alla andra vill eller vara något jag själv gillar eller trivs med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om jag inte gillar bilder på landskap? tänk om jag gillar black metal stilen? tänk om jag tycker om just den artisten? ska jag vara något alla andra vill eller vara något jag själv gillar eller trivs med?

wörd.

För övrigt tycker inte jag att ditt tema ser så färgglatt och muntert ut heller, The Dude.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gillar det för att du vill sticka ut, för att du är ett offer. Det har du iofs rätt till att vara, men du får räkna med att folk ger kommentarer.

Jag kan tycka det är okej med riktigt black metal-folk men Xemtoth, du är inte true i mina ögon.

Marky: Jag var lite sarkastisk, menade inte att man måste ha ett färglatt tema. Menar överhuvudtaget inte så mycket med det jag skriver här; vad har jag att säga om hur någon annan ska bete sig? Men jag gör det i alla fall eftesom jag inte tjänar på att vara finkänslig på ett internetforum och så är det ju roligt att provocera också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gillar det för att du vill sticka ut, för att du är ett offer. Det har du iofs rätt till att vara, men du får räkna med att folk ger kommentarer.

Jag kan tycka det är okej med riktigt black metal-folk men Xemtoth, du är inte true i mina ögon.

Okej, jag är inte true för att? du känner ju inte ens mig din dumma jävel, yttra dig inte om något du inte vet

edit: jag gör det för jag gillar musiken och tycker det är en bra stil

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det ju kanske så här att han gillar black metal stilen, inte för att sticka ut. Och att folk ger han kommentarer tror jag Xemtoth är van vid vid det här laget. Förstår heller inte VARFÖR folk kommenterar han? För att han gillar black metal? För att han har teman i black metal genren?

Jag gillar metal i allmänhet, ska ni kommentera mig nu, eller? För att vara mer precis, metalcore och heavy metal är det jag gillar mest. Nu har jag kategoriserat den sortens musik jag gillar, precis som Xemtoth gör. Jag räknar inte med att ni kommer kommentera mig, för att ni tycker det är roligare att kommentera någon som lyssnar på "fel" sorts musik i era ögon/öron. Ni vill se hans reaktioner och då kan ni starta en fight med han. Ni drar med er andra i fighten, och nu är Xemtoth omringad. Det här har hänt flera gånger på sajten, och jag fattar inte vad ni får ut av det. Xemtoth gillar black metal, och vill gärna visa att han gör det med avatarer och signaturer. Precis som allt indiefolk gör här, ni visar gärna upp det med något färglatt och roligt. Men är det någon som trackar ner på det? Nej, för det finns för mycket indiefolk på det här forumet.

Lägg ner för helvete, och om ni inte klarar av att hålla kommentarerna för er själva, försök för guds skull göra det.

EDIT: Vad tycker ni om mitt nya tema? Black metal är förjävla gött, Gorgoroth äger!

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger bara vad jag tycker om musiken, jag klankar inte ner på folket som lyssnar på dem.

Du har ju t.ex. kallat nu-metal för "bögigt". Musik i sig har ju ingen sexuell läggning så man måste ju anta att du menar dom som skapar den eller lyssnar på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Taget från Power Metal tråden, eftersom det är den jag tror du syftar på, Ärrtvå:

Lyssnade mycket på power metal förr, innan jag insåg att power metal inte var spec tungt, hatar förövrigt rösten hoss power metal, spec när dem weilar (stavning?) som Tobias sammet i Edguy/Avantasia. Gillar förövrigt oftast inte när folk sjunger rent heller för den delen

Där säger han bara vad han tycker om power metal, och varför han inte lyssnar på det. Han säger dessutom att han HAR lyssnat på Power Metal men att han sedan slutade. Vem har inte bytt musikstil här på forumet?

Arch Enemy är Melodic Death Metal din nöt :(

Ok, kanske lite barsk ton men han rättar bara till vilken genre Arch Enemy tillhör.

Så ni hör inte skillnad på olika metal? alla metal har olika namn på grund att det låter olika, är det så svårt?

Första frågan låter lite underlig, visst. Det andra han säger är fakta, ingenting han hittar på.

Ja men nu e det så att det finns mycket under-genrer till metal, förövrigt är Power metal absolut den sämsta metallen som finns ^_^ hemsk skit

Här kan jag hålla med om att han klankar ner på power metal, men klankar han ner på de som lyssnar på det?

osv osv.

EDIT: Xemtoth sa att nu-metal, +44 osv är bögigt. Bögigt används flitigt för att säga vad man tycker och tänker om saker, och det varierar från person till person hur man använder skällsord/svordomar. Jag har själv sagt "Jävla bög" till folk jag varit arga på, "så jävla bögig låt" har jag även sagt ett antal gånger, "sprättbög" är ett ord jag använder ofta när jag menar att någon beter sig som en fjolla/bög, "håll käften, jävla bög" brukar jag väl mest säga på skoj. Kalla mig homofob om ni vill, men bög är ett ord jag kommer använda när jag vill ha sagt olika saker.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag är inte true för att? du känner ju inte ens mig din dumma jävel, yttra dig inte om något du inte vet

edit: jag gör det för jag gillar musiken och tycker det är en bra stil

Jag ser igenom dig.

Varför jag inte upplever dig som true är mer ett helhetsintryck än speciella detaljer (heartagramet på armen är iofs en ^_^).

Marky: Jag gillar inte heller när någon omringas, det känns då som att det andra forumiter säger är min talan också eftersom vi "är på samma sida".

Men vad Xemtoth gör här på sajten är att indirekt BE om kommentarer och kritik. Till exempel när han postade texten till den där våldtäktslåten i Musiktips så är det klart som fan han satt och tänkte att det här kommer väcka reaktioner, att folk kommer bli upprörda, och: "jag är så jävla hård".

---

Lägger upp min jättegamla The Dude-signatur ^^post-1487-1178988518_thumb.jpg

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåja, nu tycker jag att vi sätter punkt för konversationen och jag hoppas verkligen att folk stannar upp och tänker till lite innan de skriver något.

On-topic nu:

Skulle någon kunna fixa ett Disturbed tema åt mig? Googla fram Disturbed för att få reda på vilka det är. Skulle vilja ha sångaren i avataren och någon flashig signatur. Nu dumpar jag det tillfälliga black metal temat ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor