Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Inte ofta man ser Snoop i afro, när hade han det?

Har för mig att man kan se honom med oflätat hår i antingen Gin & Juice eller Nuthin But A G Thang videon. Jag har ett starkt barndomsminne från när han blir skjussad på styret till "en sån där gammal California lowrider cykel" och rappar med afro. Tror att den scenen är med i någon av de två nämnda.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att man kan se honom med oflätat hår i antingen Gin & Juice eller Nuthin But A G Thang videon. Jag har ett starkt barndomsminne från när han blir skjussad på styret till "en sån där gammal California lowrider cykel" och rappar med afro. Tror att den scenen är med i någon av de två nämnda.

Se där!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du med det? ^_^

Att jag skulle tro att ditt konto blivit hackat om du visat upp något annat än ett black metal-tema.

Som Eudoros sa nedan, det passar in på din personlighet. Det skulle inte funka att du argumenterar för "ditt sätt att leva", låter helt fel men du kan inte neka att du sticker ut från mängden, om du hade haft en signatur med fina naturbilder eller liknande.

Den funkar och ger en tydlig bild av vem du är helt enkelt tycker jag, därför var det en väl vald bild. Då en signatur skall vara personlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att jag skulle tro att ditt konto blivit hackat om du visat upp något annat än ett black metal-tema.

Som Eudoros sa nedan, det passar in på din personlighet. Det skulle inte funka att du argumenterar för "ditt sätt att leva", låter helt fel men du kan inte neka att du sticker ut från mängden, om du hade haft en signatur med fina naturbilder eller liknande.

Den funkar och ger en tydlig bild av vem du är helt enkelt tycker jag, därför var det en väl vald bild. Då en signatur skall vara personlig.

Fan det där var ju trevligt sagt ^_^ aja, Ontopic nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan det där var ju trevligt sagt ^_^ aja, Ontopic nu :(

Det är ontopic...

Både signaturen och avataren var ful och smaklös. Prova något med lite mer färger, kanske en glad person istället eller varför inte en landskapsbild?

Att sticka ut ur mängden så som du sticker ut ur mängden tycker jag personligen inte är något bra / starkt / coolt / whatever... Om man ska sticka ut ska man göra det av positiva anledningar och inte bara kämpa för att sticka ut för utstickandets skull.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor