Boomer Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Titta på mig!! Jättecool. Snoop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 . Vart har Tarantino tagit vägen? Kommer sakna honom . Han såg så sur ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Han såg så sur ut. Där har du en poäng. Jag tycker det nya är skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Inte ofta man ser Snoop i afro, när hade han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Inte ofta man ser Snoop i afro, när hade han det? Har för mig att man kan se honom med oflätat hår i antingen Gin & Juice eller Nuthin But A G Thang videon. Jag har ett starkt barndomsminne från när han blir skjussad på styret till "en sån där gammal California lowrider cykel" och rappar med afro. Tror att den scenen är med i någon av de två nämnda. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0w2LZRiVOZDu.PNG Redigerad 11 maj, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ny sign och avator. *nöjd* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 I diggit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ny sign och avator. *nöjd* Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Har för mig att man kan se honom med oflätat hår i antingen Gin & Juice eller Nuthin But A G Thang videon. Jag har ett starkt barndomsminne från när han blir skjussad på styret till "en sån där gammal California lowrider cykel" och rappar med afro. Tror att den scenen är med i någon av de två nämnda. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0w2LZRiVOZDu.PNG Se där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Nytt. Ganska fin. Räven = Firefox ? Elle syftar det på att man inte kan ha ä i sitt nick? RävenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ganska fin. Räven = Firefox ? Elle syftar det på att man inte kan ha ä i sitt nick? RävenE Har funderat på att byta nick till RävenE. Blir kallad räv på forumet och i chatten; det låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ny signatur och avatar, tema är Depressive black metal, Nortt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Ny signatur och avatar, tema är Depressive black metal, Nortt http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ytCeSEw3hYsC.png http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/OeyOcfsQqaUW.png Funkar, det är absolut du också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Funkar, det är absolut du också Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Vad menar du med det? Att din personlighet passar in med temat, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Att din personlighet passar in med temat, kanske? Okej, nä undrade bara vad han syftade på, inget mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Vad menar du med det? Att jag skulle tro att ditt konto blivit hackat om du visat upp något annat än ett black metal-tema. Som Eudoros sa nedan, det passar in på din personlighet. Det skulle inte funka att du argumenterar för "ditt sätt att leva", låter helt fel men du kan inte neka att du sticker ut från mängden, om du hade haft en signatur med fina naturbilder eller liknande. Den funkar och ger en tydlig bild av vem du är helt enkelt tycker jag, därför var det en väl vald bild. Då en signatur skall vara personlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Att jag skulle tro att ditt konto blivit hackat om du visat upp något annat än ett black metal-tema. Som Eudoros sa nedan, det passar in på din personlighet. Det skulle inte funka att du argumenterar för "ditt sätt att leva", låter helt fel men du kan inte neka att du sticker ut från mängden, om du hade haft en signatur med fina naturbilder eller liknande. Den funkar och ger en tydlig bild av vem du är helt enkelt tycker jag, därför var det en väl vald bild. Då en signatur skall vara personlig. Fan det där var ju trevligt sagt aja, Ontopic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Fan det där var ju trevligt sagt aja, Ontopic nu Det är ontopic... Både signaturen och avataren var ful och smaklös. Prova något med lite mer färger, kanske en glad person istället eller varför inte en landskapsbild? Att sticka ut ur mängden så som du sticker ut ur mängden tycker jag personligen inte är något bra / starkt / coolt / whatever... Om man ska sticka ut ska man göra det av positiva anledningar och inte bara kämpa för att sticka ut för utstickandets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts