Tackleberry Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zHF9OHlGVA4k.png Tycker den är lite tråkig, men framförallt också för stor i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Forumet ser så tråkigt ut när alla följer en identisk mall för hur en signatur ska se ut... Hellre en ful bild med ram och äcklig text. Storlek ~~350x120. Om alternativet är en konstig sak på 500x175. Sen att säga att Mordos har gjort något som sticker ut är ju helt fel. Nu sa du inte det, men ändå. Då hans inte sticker ut ifrån mängden det minsta om man bortser ifrån att den är jobbigt stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 jobbigt stor. Om du har problem med storleken på bilden så kanske du ska sluta vara på internetet och titta på bilder i verkligheten. För min signatur är inte så kallat "jobbigt stor". Den är hälften av vad en ritad bild skulle vara. Den är hälften så stor som signaturer som idioter som inte kan Photoshop gör. Var glad att den inte är stor som en wallpaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Om du har problem med storleken på bilden så kanske du ska sluta vara på internetet och titta på bilder i verkligheten. För min signatur är inte så kallat "jobbigt stor". Den är hälften av vad en ritad bild skulle vara. Den är hälften så stor som signaturer som idioter som inte kan Photoshop gör. Var glad att den inte är stor som en wallpaper. Men gah, jobbigt stor föra att vara signatur, naturligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Mordos, jag diggar i alla fall din nya signatur, skitläcker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Och varför du ska ad-blocka är ju frågan. Om du inte kan ladda den "snabbt" nog så är det nog dags att uppgradera internetet. Den är 144kb, och om du inte kan ladda det snabbt nog så är det synd om dig. Om den bara är för 'stor' för ditt tycke, så tycker jag att du förlorar din rätt att kritisera och skriva om en signatur. För då har du helt enkelt inte det minsta av respekt mot vad en person skapar. Men jag är lite grinig på morgonen så jag kan ju ha fel. AaaHA! http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/cc_detective.gif §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Inte för att det där borde gälla nu för tiden, dock.. Tyckte att Qouad överdrev lite, men en aning mindre skulle knappt skada. Men fin är den. Redigerad 7 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) @Vinnie: Nej, jag tycker den du har nu ser bättre ut. Sen ser den "nya" lite tom ut. Om jag var du skulle jag prova att ha kvar killen på den, men på en annan bakgrund. Ur samma film om det finns någon bra bild. Och varför du ska ad-blocka är ju frågan. Om du inte kan ladda den "snabbt" nog så är det nog dags att uppgradera internetet. Den är 144kb, och om du inte kan ladda det snabbt nog så är det synd om dig. Om den bara är för 'stor' för ditt tycke, så tycker jag att du förlorar din rätt att kritisera och skriva om en signatur. För då har du helt enkelt inte det minsta av respekt mot vad en person skapar. Min lina är det inget fel på, jag menade självklart inte i kb utan px. Jasså, det säger du? Det enda jag kunde påpeka som skulle kunna förbättra den där var att göra den mindre. Då det, enligt mig, inte var så mycket att jobba vidare på. Jag föredrar att inte säga att något som någon gjort är "fult" då det egentligen inte är min sak att säga det, skaparen gillar det ju antagligen. Att då säga att det är fult är varken speciellt juste eller konstruktivt. Därför valde jag att påpeka just den saken, men för att du ber så snällt kan jag väl kommentera bilden också En ganska snygg silhuett som skulle kunna göra sig bra i en signatur, men då skulle jag vilja se en lite annorlunda bakgrund. Svårt att säga vad exakt den skulle passa på dock. Den där stora brushen du använde mitt på din signatur förstår jag inte riktigt vad den gör där. Den täcker ju bara över din bakgrund. Tyckte att Qouad överdrev lite, men en aning mindre skulle knappt skada. Men fin är den. Visst gjorde jag Redigerad 7 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Byta? Vi har ju inte sett hela den filmen Vi har försökt två/tre gånger men alltid somnat (inte pga filmen utan att klockan har varit för mycket). Den halvan vi är sett är iochförsig pissbra, tillräckligt bra att göra en signatur av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Ny Avatar och Signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Ny Avatar och Signatur Snyggt Spännande del av bilden du valde, passar sig bra som signatur tycker jag. Härlig/varm röd färg Redigerad 7 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Snyggt Spännande del av bilden du valde, passar sig bra som signatur tycker jag. Härlig/varm röd färg Redigerad 7 maj, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) http://www.marriedtothesea.com/120806/erection.gif Du också? Jag tycker bara det vart ball juh Redigerad 7 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Ändrade signatur för Skakaspjut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Byta? Fick insperation av Tackleberrys signatur: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Byta? Fick insperation av Tackleberrys signatur: Näää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Byta? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/iov3JDuqbFCz.png Fick insperation av Tackleberrys signatur: http://img209.imageshack.us/img209/2383/adrenalinemz9.jpg Även om du har haft din nuvarande ett tag nu så gillar jag den bättre. Motivet är så mystiskt på nåt sätt Så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Titta på mig!! Jättecool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Länk till en dikt har fått en plats i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Titta på mig!! Jättecool. . Vart har Tarantino tagit vägen? Kommer sakna honom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts