StellHell Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Just det. Igårnatt hittade jag ett skönt citat som jag slängde in i signaturen. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Ingenting imot den. Men det oranga ser lite whacko ut, och det är trist då den annars är så snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zHF9OHlGVA4k.png Den var snygg, trots den helt galet stora storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Den var snygg, trots den helt galet stora storleken. Om en signatur ska vara stor så ska den se ut sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Testa att ta bort mönsteret på det oranga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Testa att ta bort mönsteret på det oranga. Blir en extremt tråkig bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Blir en extremt tråkig bild. Håller med. Den ser bra ut som den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Skulle se bättre ut om du hade en hälften så stor...tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Skulle se bättre ut om du hade en hälften så stor...tycker jag. Förstör idén med en signatur. Blir på tok för liten för att klassifieras som en signatur. Vad jag tycker iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Förstör idén med en signatur. Blir på tok för liten för att klassifieras som en signatur. Vad jag tycker iaf. Jasså, vadå. När du kommer ut i arbetslivet och ska skriva på papper. "Skriv din signatur nedan"... Ska du rita en fet bild där då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jasså, vadå. När du kommer ut i arbetslivet och ska skriva på papper. "Skriv din signatur nedan"... Ska du rita en fet bild där då eller? Signatur är ju sitt namn. Så, liknande, bild, logo som kanske påminns av DIG. Typ. SmekAB (Som förövrigt existerar hahahaha) men röv. Gör det nästa gång vettu. Rita en bild på en get där så får du se vad chefen säger Ka-anske blir befodrad. Varför lägger jag mig inte mig för? äh Colan the no life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Bloc party är över. Hejdå Kele. Jag är inne i en Teddybears-period, viket betyder en Teddybearssignatur, lite barnslig kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Jasså, vadå. När du kommer ut i arbetslivet och ska skriva på papper. "Skriv din signatur nedan"... Ska du rita en fet bild där då eller? Det där var bara idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Det där var bara idiotiskt. Tänk om jag är en idiot då också? Jag tycker det är självklart att det fortfarande får kallas signatur hur litet det än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Tänk om jag är en idiot då också? Jag tycker det är självklart att det fortfarande får kallas signatur hur litet det än är. Ja, det vore ju det. Självklart. Visst kan det kallas signatur. Men den börjar sakna all minimalistik och simplism när man förminskar den. Den blir och sakna detaljer. Därför tycker jag den inte bör kallas signatur. Den förlorar känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Ja, det vore ju det. Självklart. Visst kan det kallas signatur. Men den börjar sakna all minimalistik och simplism när man förminskar den. Den blir och sakna detaljer. Därför tycker jag den inte bör kallas signatur. Den förlorar känsla. Äh gör som du vill, det är bara roligare när folk har bilder som man slipper "ad-blocka". Forumet ser så tråkigt ut när folk är utan signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Äh gör som du vill, det är bara roligare när folk har bilder som man slipper "ad-blocka". Forumet ser så tråkigt ut när folk är utan signatur. Och varför du ska ad-blocka är ju frågan. Om du inte kan ladda den "snabbt" nog så är det nog dags att uppgradera internetet. Den är 144kb, och om du inte kan ladda det snabbt nog så är det synd om dig. Om den bara är för 'stor' för ditt tycke, så tycker jag att du förlorar din rätt att kritisera och skriva om en signatur. För då har du helt enkelt inte det minsta av respekt mot vad en person skapar. Men jag är lite grinig på morgonen så jag kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Äh gör som du vill, det är bara roligare när folk har bilder som man slipper "ad-blocka". Forumet ser så tråkigt ut när folk är utan signatur. Forumet ser så tråkigt ut när alla följer en identisk mall för hur en signatur ska se ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 (redigerad) Forumet ser så tråkigt ut när alla följer en identisk mall för hur en signatur ska se ut... Här har vi bra tycke. Edit: Konstig dubbel-post. Redigerad 7 maj, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts