Eudoros Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Bytt är bytt kommer aldrig tillbaks! Avataren är dock tillfällig. Byter senare då jag hittat en bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 okka-inspirerad signatur med citat ur filmen Night of the Living Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Den som kan gissa vad som står i min signatur får en stor kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Från ung till gammal, från pojke till man (?) http://hemsidor.torget.se/users/k/knight/l...oistalaakso.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Den som kan gissa vad som står i min signatur får en stor kaka. Ung - gammal - pojke - man. Om man formaterar lite. Från ung och gammal pojke till en man. Jag har ändå fel Umberto kommer ju få kakan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ne, usch. Förra temat var ju svinfult. Någon som är så über go så att han/hon skulle kunna fixa en snygg och matchande avatar till signaturen jag har nu? Inte urklipp ur signaturen, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ne, usch. Förra temat var ju svinfult. Någon som är så über go så att han/hon skulle kunna fixa en snygg och matchande avatar till signaturen jag har nu? Inte urklipp ur signaturen, dock. Men bytt var ju bytt och kom aldrig tillbaks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Ne, usch. Förra temat var ju svinfult. Någon som är så über go så att han/hon skulle kunna fixa en snygg och matchande avatar till signaturen jag har nu? Inte urklipp ur signaturen, dock. Well done, boi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Men bytt var ju bytt och kom aldrig tillbaks? Ja, inte bytt är bytt byter aldrig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Från ung till gammal, från pojke till man (?) http://hemsidor.torget.se/users/k/knight/l...oistalaakso.htm var det rätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 var det rätt då? Yes, ganska rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Klassikern. Gammal goding. Nyligen nykomling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Nya så sådär ut, gör signaturen mindre på höjden, fixa bättre avatar och kanske ändra färgen på texten lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 (redigerad) Byta? (har haft den jag har nu i typ 10 månader tror jag) ev. Redigerad 4 maj, 2007 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Byta? (har haft den jag har nu i typ 10 månader tror jag) ev. Jag tror att bilderna är lite för breda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag tror att bilderna är lite för breda. Nope, de är 500pixlar breda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Nope, de är 500pixlar breda. Han menar nog att dom är för breda för att han ska gilla dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Han menar nog att dom är för breda för att han ska gilla dom. Då borde han skrivit "Jag tycker att bilderna är lite för breda". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Jag tycker att bilderna är lite för breda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Usch. Jag kan verkligen inte bestämma mig, förlåt... Aja, det som jag har nu ska jag minst ha ett par veckor. Därmed basta! (Lilly... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts