Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) föölååt föö aatt jaa tryycktee feel :'( Fan, inledde sidan 611 med en helt jävla värdelös post =( Redigerad 23 april, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 föölååt föö aatt jaa tryycktee feel :'( Fan, inledde sidan 611 med en helt jävla värdelös post =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Stavfel! Youre (fel)- Your (rätt) Rätta mig om jag har fel. både och.. Your och you´re Båda har fel. Your banana = Din banan You're a banana (You are) = Du är en banan Två helt olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Och om vi nu ska vara petiga, blir det inte fel tidsperspektiv här? I'll be the hero you're dreaming of = I will be the hero you are dreaming of. Eller nääh, det fungerar om personen man säger det till redan tänker på en hjälte, typ, "I framtiden kommer jag att vara hjälten du tänker på, istället för den du tänker på just nu!" men jag vet inte om det är det som menas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Nu står det i alla fall som han sjunger Vad "budskapet" han vill få fram är, det får ni fråga honom om Redigerad 23 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Det förändrar ingenting. Din signatur är fortfarande bland de fulaste jag skådat. Uhm, careface? Bara bra om den irriterar dig en smula då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Uhm, careface? Bara bra om den irriterar dig en smula då. Problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Problemet löst. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/9KakDhwdaJrR.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Problemet löst. http://vet.hut.nu/?id=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Hewra, ny sign. Gillar starkt Redigerad 26 april, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Hewra, ny sign. Gillar starkt Soet helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Soet helt klart. I know :') Kolla in konstnärens dA-konto förresten: embellish on deviantART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Hewra, ny sign. Gillar starkt Oj, vilken häftig stil! Rätt unik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 I know :') Kolla in konstnärens dA-konto förresten: embellish on deviantART Oj, det var en duktig en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Problemet löst. Haha! Bästa jag sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Nya grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Ny signatur. Kele Okereke. Det är ju trots allt dags för konsert snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Ny signatur. Kele Okereke. Det är ju trots allt dags för konsert snart. Jadå! Jag får hoppas att jag hinner bara. Planet hem från London landar 17:30 och förbandet börjar 19:30. Det låter inte som så farligt eftersom det är halvtimme hem och 20 minuter till stan men om det börjar bli förseningar och grejs så blir det jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Byta? http://pici.se/pictures/IyQdOe.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Jadå! Jag får hoppas att jag hinner bara. Planet hem från London landar 17:30 och förbandet börjar 19:30. Det låter inte som så farligt eftersom det är halvtimme hem och 20 minuter till stan men om det börjar bli förseningar och grejs så blir det jobbigt. Ahh det är nog ingen risk, för du åker väl inte SAS? Eller jo det gör du ju. Fast du kanske inte ska räkna med de bästa platsrna, om du har parkettbiljetter alltså. Redigerad 27 april, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts