xstreem Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Både Tombi (eller Tomba, som han kallas utanför Europa) och Hammy är coola... Svårt val. Men det är ett demokratiskt land, och majoriteten har segrat... Hammy stannar ett tag till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det var ingen fråga. Tur att vi hjälpte dig att gör det till en då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Fixade ny avatar eftersom Skriet medvetet var asful. Tillfällig också, som jag sa. Nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Nu hoppas jag att jag kan behålla min avatar i en vecka åtminstone Tillbaks med Kalle fuckin' Anka för bövelen! Redigerad 23 april, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0ujr8d4HSKVk.gif http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/k1YZ2h0N4sQC.png I love it Den är så där frän så att man måste tycka om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 NY TEXT!!!!!!!! Kommentera förhelvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 NY TEXT!!!!!!!! Kommentera förhelvete. Ser mörkt ut för den som vågar blotta sina känslor för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0ujr8d4HSKVk.gif Fin avatar. Skitful signatur. Skippa den helt. Avatar räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Fin avatar. Skitful signatur. Skippa den helt. Avatar räcker. Men! Det var ingen förfrågan, mer ett konstaterande. Skillnad på "Tycker ni dom här är fina?" och "Detta är min avatar och signatur, live with it" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Men! Det var ingen förfrågan, mer ett konstaterande. Skillnad på "Tycker ni dom här är fina?" och "Detta är min avatar och signatur, live with it" Det förändrar ingenting. Din signatur är fortfarande bland de fulaste jag skådat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Det förändrar ingenting. Din signatur är fortfarande bland de fulaste jag skådat. W0rd på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 W0rd på den... Rumpslickare där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Rumpslickare där :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Ahm, lite nytt i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Ahm, lite nytt i signaturen Yay, ännu en text som bara scrollas förbi. Skillnad är det med min, den är lite mer "utstickande" så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Ahm, lite nytt i signaturen Stavfel! Youre (fel)- Your (rätt) Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Stavfel! Youre (fel)- Your (rätt) Rätta mig om jag har fel. både och.. Your och you´re Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 NY TEXT!!!!!!!! Kommentera förhelvete. Fin text, fin låt, fint budskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 både och.. Your och you´re Skulle hellre se ett "you're" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Ahm, lite nytt i signaturen I'll och you're Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts