Frenzy Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Här är en ny som jag satt och fixade med igår... Vet inte riktigt vilken jag ska ha ... (Funkar bäst vid lyssnande av rock på hög volym ) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Yodarockerbanner.gif Den är fan lätt coolare !! ska nog fixa mig en ny också om jag orkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Har orkat snickra ihop en ny sigg. För er som inte fattar (vilket innefattar er alla), så är det en signatur med Purple Gang-motiv. The Purple Gang var ett judiskt gangstergäng i mitten av 30-talet som höll till i Detroit. De var extremt våldsamma, och fick därav namnet "The Purple Gang", ett namn som anspelar på rått kötts lila färg. Nu vet ni det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Har orkat snickra ihop en ny sigg. För er som inte fattar (vilket innefattar er alla), så är det en signatur med Purple Gang-motiv. The Purple Gang var ett judiskt gangstergäng i mitten av 30-talet som höll till i Detroit. De var extremt våldsamma, och fick därav namnet "The Purple Gang", ett namn som anspelar på rått kötts lila färg. Nu vet ni det. Cool ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Cool ! Tack ska du ha. (För att detta inte ska bli ett genuint spam-inlägg...) ..hur ramar man in bokstäver i Photoshop utan att behöva ta "Redigera - Ramlinje" på varenda jädra bokstav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Tack ska du ha. (För att detta inte ska bli ett genuint spam-inlägg...) ..hur ramar man in bokstäver i Photoshop utan att behöva ta "Redigera - Ramlinje" på varenda jädra bokstav? Jag har bara photoshop på engelska men jag gör såhär : Högerklickar på lagret och tar layer något och tar border i den rutan som kommer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Cool sig crice. gill själv 30-tals gangstrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Cool sig crice. gill själv 30-tals gangstrar Tack, du också. Frenzy, tack för tipset. Har Photoshop på svenska, men ska pröva mig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Här är en ny som jag satt och fixade med igår... Vet inte riktigt vilken jag ska ha ... (Funkar bäst vid lyssnande av rock på hög volym ) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Yodarockerbanner.gif Den med gittaren var ganska gigantiskt mycket mer ägvänlig än den andra, gör texten lite mer smooth bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Funderar på att byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Funderar på att byta. Gör det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Gör det inte! Okej, då byter jag. Haha! Jag är provokativ. Fattar inte varför folk gillar min nuvarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Den med gittaren var ganska gigantiskt mycket mer ägvänlig än den andra, gör texten lite mer smooth bara. Jag är inge bra på texturgrafik men jag får väl leka runt lite tills jag får någon bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tack, du också. Frenzy, tack för tipset. Har Photoshop på svenska, men ska pröva mig fram. Lagerstil---> Linje, färgen du vill ha och tjocklek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) OK, ny sig, vad tycks? Några tips på förbättring? Snart ko,mmer en ny ava också tror jag.... Oups vad stor den blev... får miunska ner den lite grann! Redigerad 23 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Ett tips är att göra den mindre. EDIT: Bra, gör det. Redigerad 23 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 OK, ny sig, vad tycks? Några tips på förbättring? Snart ko,mmer en ny ava också tror jag.... Oups vad stor den blev... får miunska ner den lite grann! Den var jäkligt snygg Vad är bilden ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 OK, ny sig, vad tycks? Några tips på förbättring? Snart ko,mmer en ny ava också tror jag.... Oups vad stor den blev... får miunska ner den lite grann! 100px för bred, 100px för hög och 1mb för stor byt eller du får varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Hmmm, jag kan inte minska ner den i paint shop pro... Nån som vet vad jag kan göra? Redigerad 23 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gör som du vill men den ska bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hmmm, jag kan inte minska ner den i paint shop pro... Nån som vet vad jag kan göra? Photoshop! Men skynda dig innan KalleR blir galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts