RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Nytt. Redigerad 19 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ny text igen, kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ny text igen, kommentera. Lite.. Läskig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Eventuellt gick Frenzy och dog nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ny, tillfällig avatar pga senaste nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Nytt. Ganska ful Ny text igen, kommentera. Kramas? :'( Redigerad 19 april, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Ganska ful Vad kan göras bättre? Funderar på att flytta upp/ner texten. Redigerad 19 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Vad kan göras bättre? Funderar på att flytta upp/ner texten. Tja, förminska, sett texten i en kant/ett hörn och gör den enfärgad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Eftersom DeM57 har stängt av sin funktion att ta emot PM så kommer jag svara på din fråga i tråden istället. Var??? Här och här! Ex antal minuter mellan inläggen. Skärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Bättre/sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Bättre/sämre? Sämre, tycker jag. Gör den lite större, och sätt bara dit "RavenE" eller något istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Sämre, tycker jag. Gör den lite större, och sätt bara dit "RavenE" eller något istället. Hmm, skulle ju kunna ta texten under bilden istället. Får se hur jag gör, ska sova nu iaf. Natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Bättre/sämre? Bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 @RavenE: Igentligen ska du inte behöva sitta och ändra för att andra inte tycker om den, det är fortfarande din signatur. Just keep that in mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 @RavenE: Igentligen ska du inte behöva sitta och ändra för att andra inte tycker om den, det är fortfarande din signatur. Just keep that in mind. Jo, jag vet, men lite kritik är alltid bra. Qouad sa att den kunde vara lite mindre, det var inget jag tänkte på, så det var bara bra att han sa. Nu tror jag inte jag kommer att ändra något mer, ser bra ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Eventuellt gick Frenzy och dog nu... It's alive!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Jo, jag vet, men lite kritik är alltid bra. Qouad sa att den kunde vara lite mindre, det var inget jag tänkte på, så det var bara bra att han sa. Nu tror jag inte jag kommer att ändra något mer, ser bra ut nu. Självklart är det bra med kritik. Det jag menade var att bara för att någon tycker att du kan ändra på något behöver du inte det. Har sett att du har ändrat ganska mycket i dina senaste signaturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Självklart är det bra med kritik. Det jag menade var att bara för att någon tycker att du kan ändra på något behöver du inte det. Har sett att du har ändrat ganska mycket i dina senaste signaturer. Hmm, mycket möjligt. Men för det mesta blir det bättre. Det är ju inga större ändringar, utan mest småsaker som är lätta att ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Tillbaks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Tillbaks? DJUUUUUUURGÅRN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts