Henkibojj Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Har ju ett antal guldkorn att välja mellan, alla är tagna av mig så det är inte stöld på nåt sätt. Välj ett fordon ni tycker ser fint ut annars, så gör jag en sig av det. Nummer två däruppe är jäkla nice, men tyvärr kan den inte bli bättre eftersom jag råkade printa HUD och karta också Originalbild: Jag gillar verkligen LCSs HUD, det är den snyggaste av alla. Färgerna sätter en fin klick på bilden, men det passar inte i en sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Den var riktigt snygg Annars tyckte jag att bilden på Sabre var ganska snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ska jag byt-haae...? Change to ze Killers ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) ? EDIT: La fel bild förut, den var för stor. Redigerad 18 april, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/GPZUnEkFDZma.PNG ? Niet. Kör på den som Kvaddadpadda tyckte var snygg. I agree with him. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/fIt2ba7AWPnp.png ? EDIT: La fel bild förut, den var för stor. Ända tills nu har jag tänkt "Hitta på något nytt vaffan " Jag gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) It's time to choose... LCS-Infernus LCS-Forelli Excess LCS-Phobos VT VCS-Mr Whoopee Känner mest för Forelli Excessen. Redigerad 18 april, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 LCS-Infernus LCS-Forelli Excess LCS-Phobos VT VCS-Mr Whoopee Känner mest för Forelli Excessen. Whoppee! Mycket färger är fina grejer, det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 LCS-Forelli Excess Känner mest för Forelli Excessen. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ny signatur. Den universala sanningen. Love has only three letters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Kom på en finurlig lösning: Azupload har image rotators, som antingen slumpar bilder eller går efter valt mönster. Jag har gjort två rotators för respektive Whoopee/Excess, samt Infernus/Phobos. Till sist gjorde jag en rotator för dessa två, så resultatet är: Varje dag ändras det mellan Whooppee och Excess, i en vecka. Därefter byts det till Infernus/Phobos, som får en timme var i en vecka. Sen börjar det om igen Min nya, dynamiska signatur (titta imorrn igen (om en vecka: varje timme) så är den bytt): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Kom på en finurlig lösning: Azupload har image rotators, som antingen slumpar bilder eller går efter valt mönster. Jag har gjort två rotators för respektive Whoopee/Excess, samt Infernus/Phobos. Till sist gjorde jag en rotator för dessa två, så resultatet är: Varje dag ändras det mellan Whooppee och Excess, i en vecka. Därefter byts det till Infernus/Phobos, som får en timme var i en vecka. Sen börjar det om igen Min nya, dynamiska signatur (titta imorrn igen (om en vecka: varje timme) så är den bytt): Haha, bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Har jag missat något eller har Lajnux bytt avatar och signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Har jag missat något eller har Lajnux bytt avatar och signatur? Jag har bytt signatur, tror det står på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Jag har bytt signatur, tror det står på förra sidan. Där hittade jag de, då var de jag som varit lite för snabb me scrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Hur många har signatur som jag har pillat på nu? Vice., Kicken, Lajnux, antepantboy(ej text), Matteus, DimpZ...jag såklart. Redigerad 19 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Du har pillat på min avatar, men du vet inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Du har pillat på min avatar, men du vet inte om det. Say what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Hur många har signatur som jag har pillat på nu? Vice., Kicken, Lajnux, antepantboy(ej text), Matteus, DimpZ...jag såklart. Du är ju bäst Nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Du är ju bäst Nästan Låt oss låtsas att Tackleberry och de inte existerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts