Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Har ju ett antal guldkorn att välja mellan, alla är tagna av mig så det är inte stöld på nåt sätt. Välj ett fordon ni tycker ser fint ut annars, så gör jag en sig av det. :)

Nummer två däruppe är jäkla nice, men tyvärr kan den inte bli bättre eftersom jag råkade printa HUD och karta också :(

Originalbild:

AJ8UGOla9LH1.png

Jag gillar verkligen LCSs HUD, det är den snyggaste av alla. Färgerna sätter en fin klick på bilden, men det passar inte i en sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en finurlig lösning: Azupload har image rotators, som antingen slumpar bilder eller går efter valt mönster. Jag har gjort två rotators för respektive Whoopee/Excess, samt Infernus/Phobos. Till sist gjorde jag en rotator för dessa två, så resultatet är:

Varje dag ändras det mellan Whooppee och Excess, i en vecka. Därefter byts det till Infernus/Phobos, som får en timme var i en vecka. Sen börjar det om igen :)

Min nya, dynamiska signatur (titta imorrn igen (om en vecka: varje timme) så är den bytt):

setid8211_874407_0.png

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en finurlig lösning: Azupload har image rotators, som antingen slumpar bilder eller går efter valt mönster. Jag har gjort två rotators för respektive Whoopee/Excess, samt Infernus/Phobos. Till sist gjorde jag en rotator för dessa två, så resultatet är:

Varje dag ändras det mellan Whooppee och Excess, i en vecka. Därefter byts det till Infernus/Phobos, som får en timme var i en vecka. Sen börjar det om igen :D

Min nya, dynamiska signatur (titta imorrn igen (om en vecka: varje timme) så är den bytt):

:P

Haha, bra jobbat. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor