Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Gillar inte att logon är där, annars ser det snyggt ut :)

Nej, den ska va där. Snyggare så, imo.

Jag kritiserar att det ska behöva ta ett sm-guld för att göra en ny fin signatur för laget i hjärtat >_<

Eftersom jag själv inte har PS så har jag inte kunnat göra de. Annars hade min första signatur varit MoDo. Sen har jag inte orkat fråga någon som kan göra de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den ska va där. Snyggare så, imo.

Eftersom jag själv inte har PS så har jag inte kunnat göra de. Annars hade min första signatur varit MoDo. Sen har jag inte orkat fråga någon som kan göra de.

Okej det duger som svar. De på min msn som helt plötsligt har en modobild som man aldrig ens har lagt märke till att personen är intresserad av hockey irriterar mig, svaren man får av dessa personer är "Modo är bäst", "älskar modo WIEEE" osv. Äntligen ett vettigt svar i denna fråga, tackar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej det duger som svar. De på min msn som helt plötsligt har en modobild som man aldrig ens har lagt märke till att personen är intresserad av hockey irriterar mig, svaren man får av dessa personer är "Modo är bäst", "älskar modo WIEEE" osv. Äntligen ett vettigt svar i denna fråga, tackar.

Du kan ju ta och fråga någon på min MSN-lista. Jag heter alltid något om MoDo och har för det mesta alltid en MoDo-bild.

Så hjärta för MoDo, det har jag >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor