SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Avatar: Signatur: Säg till om du är onöjd. Ni andra - Kritisera. Tack Vicke! Riktigt fin, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Avatar: Signatur: Säg till om du är onöjd. Ni andra - Kritisera. Hehehe, skön signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hehehe, skön signatur. Tack - Vart jävligt nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Avatar: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/enC9Npb5pZ2e.png Signatur: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/NPUMIrhdTmB2.png Säg till om du är onöjd. Ni andra - Kritisera. Gillar inte att logon är där, annars ser det snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Jag kritiserar att det ska behöva ta ett sm-guld för att göra en ny fin signatur för laget i hjärtat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Gillar inte att logon är där, annars ser det snyggt ut Nej, den ska va där. Snyggare så, imo. Jag kritiserar att det ska behöva ta ett sm-guld för att göra en ny fin signatur för laget i hjärtat Eftersom jag själv inte har PS så har jag inte kunnat göra de. Annars hade min första signatur varit MoDo. Sen har jag inte orkat fråga någon som kan göra de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Nej, den ska va där. Snyggare så, imo. Eftersom jag själv inte har PS så har jag inte kunnat göra de. Annars hade min första signatur varit MoDo. Sen har jag inte orkat fråga någon som kan göra de. Okej det duger som svar. De på min msn som helt plötsligt har en modobild som man aldrig ens har lagt märke till att personen är intresserad av hockey irriterar mig, svaren man får av dessa personer är "Modo är bäst", "älskar modo WIEEE" osv. Äntligen ett vettigt svar i denna fråga, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Okej det duger som svar. De på min msn som helt plötsligt har en modobild som man aldrig ens har lagt märke till att personen är intresserad av hockey irriterar mig, svaren man får av dessa personer är "Modo är bäst", "älskar modo WIEEE" osv. Äntligen ett vettigt svar i denna fråga, tackar. Du kan ju ta och fråga någon på min MSN-lista. Jag heter alltid något om MoDo och har för det mesta alltid en MoDo-bild. Så hjärta för MoDo, det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Uppdaterad signatur,hoppas det inte är "störigt material". Funderar på ögat som avatar,men jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tack Vicke! Riktigt fin, imo. Ja, och perfekt nu när hockeysäsongen är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Ja, och perfekt nu när hockeysäsongen är över. SM-GUUUUULD! Bryr mig inte ett skit om säsongen är över. SM-guld förfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vill ha en Banksy-signatur och/eller avatar men har inge inspiration. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Omväxling förnöjer, hur fult det än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Omväxling förnöjer, hur fult det än är. Söt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Omväxling förnöjer, hur fult det än är. Söt! :'( ..nu blev jag sugen på att använda den här igen. Vad säger ni, ska giraffen Hans bort? (Och kanske Mr Strongman med, när jag tänker efter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tänk inte ens tanken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Tänk inte ens tanken! Nehepp.. Vem är egentligen sötnosen i den avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Vad sägs om denna? Du får gärna plocka hem den och göra lite magi Vicke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Söt! :'( ..nu blev jag sugen på att använda den här igen. Vad säger ni, ska giraffen Hans bort? (Och kanske Mr Strongman med, när jag tänker efter) Skulle bli snyggt om du använde blomman och tog bort signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Bläh. Någon annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts