Panimala Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Den var fin. Men... jag kommer alltid att förknippa dig med den där soldaten. :'( Edit: Haha, tittade i genom lite äldre trådar, och såg den HÄR. Måste säga att jag tyckte att signaturen som Siana hade med i omröstningen var riktigt fin. (Jepp, jag söker en comeback för den, Siana...! ) Han blev överkörd av en allierad pansarvagn. Mr. Magic - Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Zack: Din nuvarande signatur är alldeles för hög. Den får max vara 200pixlar hög Din är 318pixlar hög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Zack: Din nuvarande signatur är alldeles för hög. Den får max vara 200pixlar hög Din är 318pixlar hög... Bättre än ingenting till han: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Den var fin. Men... jag kommer alltid att förknippa dig med den där soldaten. :'( Edit: Haha, tittade i genom lite äldre trådar, och såg den HÄR. Måste säga att jag tyckte att signaturen som Siana hade med i omröstningen var riktigt fin. (Jepp, jag söker en comeback för den, Siana...! ) Haha, tycker inte den är så snygg som jag en gång gjorde. Bättre än ingenting till honom: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zD1dudsF1oYZ.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Haha, tycker inte den är så snygg som jag en gång gjorde. Mäh, den var ju frän ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Ny avatar. Och signaturtillägg. Redigerad 13 april, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Min nya signatur reflekterar de interpolära sammanverkande nätet av samhällets övertopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Ny avatar. Och signaturtillägg.Mycket erotiskt uppväckande. Mycket. Sexuellt. Mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Haha, tycker inte den är så snygg som jag en gång gjorde. Den är då fan så mycket bättre än en 318 pixlar hög, platt bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Den är då fan så mycket bättre än en 318 pixlar hög, platt bild. Tagga ner lite. Förresten, vad menar du med "platt bild"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Den är då fan så mycket bättre än en 318 pixlar hög, platt bild. En "platt" bild är bättre än en med bevel & emboss. Den där bilden var inte direkt i minsta laget heller, skär av den under texten ungefär, och sen skulle jag vilja tipsa dig om att använda stilrena fonter i signaturen, det blir alltid snyggare. Det finns mycket bättre sett att få lite djup i en bild. Bevel & emboss är en häftig men väldigt sällan användbar funktion photoshop har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 En "platt" bild är bättre än en med bevel & emboss. Den där bilden var inte direkt i minsta laget heller, skär av den under texten ungefär, och sen skulle jag vilja tipsa dig om att använda stilrena fonter i signaturen, det blir alltid snyggare.OkayDet finns mycket bättre sett att få lite djup i en bild. Bevel & emboss är en häftig men väldigt sällan användbar funktion photoshop har. Sant, men jag kände mig lite trött på vanlig ram och gjorde den snabbt. Resizade bilden, slängde på en font sedan drog jag bevel and emboss sen var det klart. Tänkte att allting vore bättre än en sån där bild. Tänkte så speciellt på att den han har nu är 318 pixlar hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Någon som kan göra en snygg signatur till mig? Det ska stå typ "SM-GULD 2007 MoDo Hockey" eller något sådant. Men jag ska bara använda den OM dom vinner SM-guld. Kontakta mig på msn isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Någon som kan göra en snygg signatur till mig? Det ska stå typ "SM-GULD 2007 MoDo Hockey" eller något sådant. Men jag ska bara använda den OM dom vinner SM-guld. Kontakta mig på msn isåfall! Haha. Jag kan göra en när dom, om dom vinner. Onödigt att göra i förskott. Heja MoDo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Haha. Jag kan göra en när dom, om dom vinner. Onödigt att göra i förskott. Heja MoDo! Jag tror du kan börja redan nu Jaja, skämt å sido. Adda mig på msn sen om (när) dom vinner då Redigerad 13 april, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Keepin' it simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Markus Krunegård, 14 år: Mamma är jag snygg? Mamma Krunegård: Nej, Markus - du är speciell. Ny avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Markus Krunegård, 14 år: Mamma är jag snygg? Mamma Krunegård: Nej, Markus - du är speciell. Ny avatar. The Shins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 VickeX, du kan börja nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Avatar: Signatur: Säg till om du är onöjd. Ni andra - Kritisera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts