Crice Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Har bytt. Vad tycker ni om den jag har nu då? Väldigt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Väldigt ful. Har du något emot Aladdin, mig eller min signatur? Allt/alla är snygga så.. Aladdin är faktiskt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Har du något emot Aladdin, mig eller min signatur? Allt/alla är snygga så.. Aladdin är faktiskt snygg. Allt/alla är snygga? Och, ahem, Aladdin är knappast snygg. Så länge man inte tänder på tecknade figurer eller män, det vill säga. Och ja, jag har något emot din signatur, med tanke på att den är ful. Have I made myself clear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Den passar in med min avatar, iaf en bra sak med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Har bytt. Vad tycker ni om den jag har nu då? Snyggt gjord! Men jag vet inte riktigt om jag gillar motivet... Ädit: Men hey! Det är ju Kung Food som vart framme . Såg inte det först... Redigerad 17 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Väldigt ful. Word. Edit: Vill inte göra dubbelpost, så jag laddar upp en ny sign i den här posten istället. Redigerad 25 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ädit: Men hey! Det är ju Kung Food som vart framme . Såg inte det först... Jag tycker den är ful jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Nu har jag en riktigt söt signatur. Löööööööve for HOWHOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Har skaffat ny signatur ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Har skaffat ny signatur ... Du är bra på att animera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Har skaffat ny signatur ... För stor enligt mig. Både på storleken och storleken. Annars väldigt häftig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) För stor enligt mig. Både på storleken och storleken. Annars väldigt häftig. OJ! Tänkte inte på det ! Ska minska den när jag orkar ÄDIT: Fixat en mindre signatur! Redigerad 18 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ädit: Men hey! Det är ju Kung Food som vart framme . Såg inte det först... Yes, så jävla schysst av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 OJ! Tänkte inte på det ! Ska minska den när jag orkar ÄDIT: Fixat en mindre signatur! Fortfarande 300kb för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) EDIT: JAAA! Efter många stora tårar för att klippet blir så kort så har jag äntligen fått den inom Sajtens regler ! 95,68Kb stor (enligt Image Ready) 97,974Kb (enligt egenskaper) whats the difference? . Redigerad 18 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 (redigerad) En ny avatar igen då Edit; det va fel , den hade inga prickar över Ö .. Redigerad 20 januari, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 EDIT: JAAA! Efter många stora tårar för att klippet blir så kort så har jag äntligen fått den inom Sajtens regler ! 95,68Kb stor (enligt Image Ready) 97,974Kb (enligt egenskaper) whats the difference? . Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 OJ! Tänkte inte på det ! Ska minska den när jag orkar ÄDIT: Fixat en mindre signatur! Skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Här är en ny som jag satt och fixade med igår... Vet inte riktigt vilken jag ska ha ... (Funkar bäst vid lyssnande av rock på hög volym ) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Yodarockerbanner.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Här är en ny som jag satt och fixade med igår... Vet inte riktigt vilken jag ska ha ... (Funkar bäst vid lyssnande av rock på hög volym ) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Yodarockerbanner.gif Fyfan vad cool ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts