LunCh Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) tycker min e fin ne men skribbs är lungt snyggast Edit: gjorde en ny, älskar bara den där gubben Redigerad 26 oktober, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) den var helt ok, eller bra, men den du har e grym... jag har också en ny, w00t w00t! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/fightsig.jpg Jag är inte intresserad i manga, men vissa saker kan vara coola... EDIT: Lunch, hur har du gjort dom där "strecken" som går mitt framför bilden Redigerad 26 oktober, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Antar att han precis som greenis med sina prickar gjort ett nytt mönster. Snabbguide: Gör en ny bild, 2x2 pixlar stort. Rita en pixels svart prick i det högra hörnet längst ner/Rita en pixel i vänstra hörnet längst ner och en i högra högst upp. Gå in på "Redigera" i menyn och välj "Ange Mönster". Skriv vad du vill att mönstret ska kallas. Gå sen in på "Lager>Lager Stil>Mönsterövertäckning" och välj ditt mönster! Sedan kan du förstås ändå opaciteten och så på mönstret också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Din är 198 kb OMG END OF THE WORLD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Antar att han precis som greenis med sina prickar gjort ett nytt mönster. Snabbguide: ... TACK Marquis!!! TACK! Jag upptäckte massor av nya saker på vägen, som jag tycker förbättra den rejält! blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/fightsig--.jpg Vad tycker ni bröder Tack ännu en gång Marguis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 OMG END OF THE WORLD! för modemanvändare ja, tror inte det gillar att behöva tanka 0.3 mb för att få se en sida, bara för att din avatar ska laddas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Det verkar inte vara många som insett att uploader-servern har kraschat . Den gjorde d för ett bra tag sen, och nu har alla bara en ruta med ett kryss, lite jobbit faktiskt Det är bara för att alla nya medlemmar laddar upp en bild i varje tråd, för att dom inte "orkar" fixa signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 hehe maybe kanske inte fattar hur man gör hade själv problem första gången jag va på ett invision board Dags och begära en Forum skola av våra kära Moderators Kamrater "alltid redo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) vigge, din sig är jävligt snygg... du har väl säkert jobbat med den länge? Men jag tvekar faktiskt lite på att det är en person i sekunden som trycker på din signatur för att besöka din sida Har du gjort det på så sätt att den blir en högre varje sekund??! Ett tips, kolla på Vigge's sig och uppdatera medan ni håller blicken på antal besökare --- EDIT: Liten uppdatering på signaturen min Redigerad 26 oktober, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 jag fattar inte? är det en tävling eller ska man bara smöra för varann? seriöst.. min är snyggast *host* nä men grenis eller skribbs ligge ju bra till sen stellhells paintbilder är inte att leka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 (redigerad) Ny sigg, vad tycks? Haha, kom på att den sög, byter snart igen http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/10.png Redigerad 26 oktober, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 Ett tips, kolla på Vigge's sig och uppdatera medan ni håller blicken på antal besökare Det är nog hur många som ser signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 26 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2004 §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Din är 198 kb Okej, jag tänkte inte på det men , nu har jag iaf skaffat en ny så (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Det är nog hur många som ser signaturen. japp, hur många gånger en browser försöker tanka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Okej, jag tänkte inte på det men , nu har jag iaf skaffat en ny så (; Wee, Kakashi-sensei! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 omg, narutards infekterar GTAsajten, ABONDON SHIP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 skulle gärna ville ha komentarer på min sig, så jag kan ändra nått som e fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 skulle gärna ville ha komentarer på min sig, så jag kan ändra nått som e fult hmm, enda "felet" tycker jag är att punkterna/pattern är lite för synlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 Jag tyckte den var snyggare utan färg, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2004 omg, narutards infekterar GTAsajten, ABONDON SHIP!!! Såååååååå jävla överdrivet! BTW är det här man ska skriva i istället för The one and only? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts