Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Den är liiiiite utdragen. Såg bättre ut än att ha den avlång. Han syftade på bilden som Stell la upp: Mjo, jo, kanske det. Ja, det förstog jag, men jag skrev ju ingenting om Stell's bild, så jag förstog inte riktigt varför han drog in det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Avataren ser "sné" ut... Nej, det är Stellan som har en sne näsa. @Maim: Use it!! --- Mjo, jo, kanske det. Ja, det förstog jag, men jag skrev ju ingenting om Stell's bild, så jag förstog inte riktigt varför han drog in det... Det var så han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 --- Det var så han menade. Japp Förlåt om det blev snurrigt och flurigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Japp Förlåt om det blev snurrigt och flurigt Mhm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Mhm. I'm sorry @RavenE's tema: Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Har haft min sign/avatar ett bra tag nu, så jag funderar på att byta. Vet dock inte om jag ska ha denna, fast det kommer nog bli ett djur i den stilen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Haha, sådär ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vad tror ni igentligen om det här? Avatar: Signatur: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vad tror ni igentligen om det här? Avatar: Signatur: Jodå. Testa, lite lättare att avgöra när man väl ser dom på "plats". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Mucho vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jodå. Testa, lite lättare att avgöra när man väl ser dom på "plats". Your right! ------- Hrm - Köpte nya kläder idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Your right! ------- Hrm - Köpte nya kläder idag. Kör på't, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Your right! ------- Hrm - Köpte nya kläder idag. Varför kan du inte säga vad tjejen heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Varför kan du inte säga vad tjejen heter? Han har nämnt hennes namn i Snygga killar och tjejer topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Han har nämnt hennes namn i Snygga killar och tjejer topicen. Han har rätt - Och jag har bara sagt det en gång pga. personliga skäl. Som t.ex att jag tycker 1 är bättre än 2. Finns fler anledningar men dem orkar jag inte gå in på. Editoz: Sen har nog ändå Stellan-Hellan bäst chanser då det inte skiljer mer än några månader mellan när dem föddes. Redigerad 9 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Han har rätt - Och jag har bara sagt det en gång pga. personliga skäl. Som t.ex att jag tycker 1 är bättre än 2. Finns fler anledningar men dem orkar jag inte gå in på. Editoz: Sen har nog ändå Stellan-Hellan bäst chanser då det inte skiljer mer än några månader mellan när dem föddes. Jag fattar ingenting Vad hette hon då Stellan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag fattar ingenting Vad hette hon då Stellan? Här har du, bocken. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=854920 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jag fattar ingenting Vad hette hon då Stellan? Hö.. hö.. no zi D h ae L JETE SVORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Editoz: Sen har nog ändå Stellan-Hellan bäst chanser då det inte skiljer mer än några månader mellan när dem föddes. You're obsessed. Så snygg är hon verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts