SiXxe Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jepp det har jag! Lång slutartid, stativ och en passerande bil. Edit, passar den? Edit 2, Gjorde en snabb avatar, funkar den? Japp, det gör den verkligen. Riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jepp det har jag! Lång slutartid, stativ och en passerande bil. Edit, passar den? Det är mycket fint, men jag tycker faktiskt att du ska skippa quoten. Det är ett roligt citat, men det ser inget snyggt ut med den där breda rutan under signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Det är mycket fint, men jag tycker faktiskt att du ska skippa quoten. Det är ett roligt citat, men det ser inget snyggt ut med den där breda rutan under signaturen. Hmm, håller med. Den förstör hela "finheten"- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag gör det då. Får se om jag hittar nån bra text att sätta dit istället för quoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Får se om jag hittar nån bra text att sätta dit istället för quoten. Eller så har du bara ingenting alls där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Eller så har du bara ingenting alls där! Vill ha en liten text där, typ nåt citat eller nån del från en sång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vill ha en liten text där, typ nåt citat eller nån del från en sång. Okay. Själv tyckte jag det var finast utan, men självklart ska du bestämma själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Okay. Själv tyckte jag det var finast utan, men självklart ska du bestämma själv. Låter bli tillsvidare. Får väl se om jag orkar göra nånting, brukar aldrig bli av annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 electrictretard.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 electrictretard.com WE GOT MITTENS TOO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 WE GOT MITTENS TOO! Du får en poäng :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 hahaha, använd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 @Maimstream: Nytt för tillfället. Dom kallar oss: Tratten och Finkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 @Maimstream: Nytt för tillfället. Dom kallar oss: Tratten och Finkel Nej... NEJ .... NEEEEEEEEEEEEEEJ! *imploderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 @Maimstream: Nytt för tillfället. Dom kallar oss: Tratten och Finkel Avataren ser "sné" ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Nej... NEJ .... NEEEEEEEEEEEEEEJ! *imploderar* Ska bara ha det ett tag. Avataren ser "sné" ut... Jasså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Avataren ser "sné" ut... Nej, det är Stellan som har en sne näsa. @Maim: Use it!! Redigerad 9 april, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jasså? Ja, den ser utdragen ut. Nej, det är Stellan som har en sne näsa. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Ja, den ser utdragen ut. Va? Den är liiiiite utdragen. Såg bättre ut än att ha den avlång. Han syftade på bilden som Stell la upp: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts