VickeX Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jag gillar det! Kanske om det skulle ha varit en svag övergång mellan vitt/grått i bakgrunden, men det är ju alternativt.. Nja - Då måste man klippa ut underbara tjejen - eftersom "hennes kanter" är så svaga så blir det fult om man då klipper ut - och om man klipper ut en bit utifrån blir det ändå fult då hon får en gråare aura. Men takk ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vill se vad ni tycker - Om bla. font osv innan jag stänger Photoshop. Om ni alla sover får jag väll spara PSD. Vill ägen göra signaturen före avataren så - vad tycker ni? What's up with that asian girl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 What's up with that asian girl? 1. She's hot 2. I think shes one third french - one third fillipin and one third japaneese Ursäkta om jag stavade fillipin fel, vilket jag säkert gjorde. Är för trött för att googla efter det engelska namnet på filipinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 1. She's hot 2. I think shes one third french - one third fillipin and one third japaneese Ursäkta om jag stavade fillipin fel, vilket jag säkert gjorde. Är för trött för att googla efter det engelska namnet på filipinerna. Natthumor! Varför skriver du inte bara det på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Natthumor! Varför skriver du inte bara det på svenska? Svarade på det språket han frågade på - Man vet ju aldrig, han kanske bara kan prata engelska på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag vet inte, lite att göra antar jag. Får se om jag går ut och fotar imårrn efter finare bilder. Värt att göra en avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Jag vet inte, lite att göra antar jag. Får se om jag går ut och fotar imårrn efter finare bilder. Värt att göra en avatar? Ta bort "Never Again"- texten så bli're najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ta bort "Never Again"- texten så bli're najs. Du missade inte svaret på din "fråga" va? ---- Matteus: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Eh? Jag tkr att den ser tom ut men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Eh? Jag tkr att den ser tom ut men. Håller med, spara texten. Vid närmare eftertanke, ta bort texten. Vad heter fonten? Redigerad 8 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Ta bort "Never Again"- texten så bli're najs. Ord på den - För övrigt, snygg signatur, och en bra bild. Jag gillar det lilla suddet du gjorde med "Merkky"-texten. Redigerad 8 april, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Du missade inte svaret på din "fråga" va? ---- Matteus: Ser väldigt bra ut! Tror du att du skulle kunna klämma in 'Matteus' någonstans i signaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ser väldigt bra ut! Tror du att du skulle kunna klämma in 'Matteus' någonstans i signaturen? Kolla axelbandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Ser väldigt bra ut! Tror du att du skulle kunna klämma in 'Matteus' någonstans i signaturen? Han har ju gjort det. Kolla på axelbandet. Damn you xstreem. Redigerad 8 april, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Kolla axelbandet. Ahaaa, tittade tydligen inte tillräckligt noga. Men det blir säkert bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Eh? Jag tkr att den ser tom ut men. Riktigt snygg Nån chans att man får se originalbilden? Den var ju ashäftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Matteus: Snyggt! Eh? Jag tkr att den ser tom ut men. Mycket finare utan texten, ja. Redigerad 8 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Där är originalbilden. Fonten heter Jey, finns på Dafont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Där är originalbilden. Fonten heter Jey, finns på Dafont. Wow! Har du knäppt den? Vad är det, en bil? Riktigt frän iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Wow! Har du knäppt den? Vad är det, en bil? Riktigt frän iaf. Jepp det har jag! Lång slutartid, stativ och en passerande bil. Edit, passar den? Edit 2, Gjorde en snabb avatar, funkar den? Redigerad 8 april, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts