Icicle Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Tack Vinnie för min nya signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Tack Vinnie för min nya signatur! Be honom fixa ram på både signaturen och avataren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Naj... pirat tjejerna kunde inte tillfredställa mig längre så nu är det nåt annat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Naj... pirat tjejerna kunde inte tillfredställa mig längre så nu är det nåt annat . Det var på tiden Någon som kan slänga ihop ett Dr.Mario tema (avatar och signatur) åt mig? Skulle uppskattas väldigt mycket Redigerad 7 april, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jomen visst, varför inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Jomen visst, varför inte... Avataren är för stor. Men det var fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Sådär, tänkte inte på att det var 80x80 här, van vid 100x100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Någon som skulle kunna tänka sig att slänga ihop något åt mig? Är väldigt trött på mitt nuvarande som jag har haft länge och väl men aldrig haft orken att göra något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Någon som skulle kunna tänka sig att slänga ihop något åt mig? Är väldigt trött på mitt nuvarande som jag har haft länge och väl men aldrig haft orken att göra något nytt. Typ, vad vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Typ, vad vill du ha? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Alltså Qouad, vad har hänt med ditt signaturskapande? Jag minns när du var ny här och bara slängde på en massa effekter. Sedan gjorde du framsteg... Men nu har du fastnat i det här? En bild, enpixlig ram och någon tråkig font i hörnet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Alltså Qouad, vad har hänt med ditt signaturskapande? Jag minns när du var ny här och bara slängde på en massa effekter. Sedan gjorde du framsteg... Men nu har du fastnat i det här? En bild, enpixlig ram och någon tråkig font i hörnet? :'( Det är bara här...de signaturer jag gör på GTAstunting är mycket finare t.ex. dessa som är mina tre senaste:(nyast sist) Redigerad 7 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 ... Och vart vill du komma med dom tre punkterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Typ, vad vill du ha? Jaru, vad som helst. Gärna något med rock'n roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Ny signatur och avatar åt Lajnux Originalbild Redigerad 7 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ny signatur och avatar åt Lajnux Originalbild Man tackar, man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ny igen, hehe "The Movie" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vill se vad ni tycker - Om bla. font osv innan jag stänger Photoshop. Om ni alla sover får jag väll spara PSD. Vill ägen göra signaturen före avataren så - vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vill se vad ni tycker - Om bla. font osv innan jag stänger Photoshop. Om ni alla sover får jag väll spara PSD. Vill ägen göra signaturen före avataren så - vad tycker ni? Jag gillar det! Kanske om det skulle ha varit en svag övergång mellan vitt/grått i bakgrunden, men det är ju alternativt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts