Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

"Ahh Damnit Fuck! Aww Look at that raped face. He's like 'OMG I got fucking raped 5 times over, poor me' YEAH POOR YOU FUCKING BEAR PIECE OF SHIT." :)

Upptäckte att jag har his istället för that, men det är en annan sak lilla gubben.

Nepps, han säger själv att det var "rape face".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, en kuksugare är du åtminstone. Raped vore mer grammatiskt rätt så tyst ffs.

Raped face syftar på att hans ansikte har våldtagits. "My face has been raped." Rape face innebär ett ansiktsuttryck som visar att denne blivit våldtagen eller våldtar. "This is my rape face >:mellow:"

Så ingen har rätt eller fel.. men Mr.Magic: Håll käften i framtiden, kay?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Raped face syftar på att hans ansikte har våldtagits. "My face has been raped." Rape face innebär ett ansiktsuttryck som visar att denne blivit våldtagen eller våldtar. "This is my rape face >:)"

Så ingen har rätt eller fel.. men Mr.Magic: Håll käften i framtiden, kay?

1. Han börja!

2. Vem är du :mellow: Lägg dig inte i biatch. Du bidrar lika mycket spam som oss med den där posten, Mr Wise guy.

Fånig diskussion kan jag erkänna, särskilt när det inte ens är Ebeeto själv jag tjaffsar med utan hans underhuggare. så P-C: Håll käften i framtiden och lägg dig inte i, kay? .

Sig byte.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fånig diskussion kan jag erkänna, särskilt när det inte ens är Ebeeto själv jag tjaffsar med utan hans underhuggare. så P-C: Håll käften i framtiden och lägg dig inte i, kay? .
Den blir inte mycket tuffare utav att du drygare dig emot folk som vill hålla forumet renare ifrån spam när det är ett samtals ämne både irrelevant till trådens ämne och som kan tas i PM redan ifrån första början.

Väx upp för fan!.

Signaturen är förövrigt ful, i mitt tycke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Han börja!

2. Vem är du :mellow: Lägg dig inte i biatch. Du bidrar lika mycket spam som oss med den där posten, Mr Wise guy.

Sig byte.

1. Han börja? Ånej, bu-hu. Slickepinne?

2. Om du skulle se två 5-åriga tjejer stå och dra varandra i håret och klösas eftersom de inte kan komma överens om det stavas Meybelline eller Meybelaine skulle du väl också gå emellan och försöka lösa deras konflikt? 'Sact same situation.

För övrigt: ny sign.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den blir inte mycket tuffare utav att du drygare dig emot folk som vill hålla forumet renare ifrån spam när det är ett samtals ämne både irrelevant till trådens ämne och som kan tas i PM redan ifrån första början.

Väx upp för fan!.

Signaturen är förövrigt ful, i mitt tycke.

Äh, han är mogen i vanliga fall och "it takes to two tango". Båda är fina, nu skiter vi i det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor