L_Voll Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Guess who's back Tänkte väl att den skulle komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 "Ahh Damnit Fuck! Aww Look at that raped face. He's like 'OMG I got fucking raped 5 times over, poor me' YEAH POOR YOU FUCKING BEAR PIECE OF SHIT." Upptäckte att jag har his istället för that, men det är en annan sak lilla gubben. Nepps, han säger själv att det var "rape face". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Nepps, han säger själv att det var "rape face". Spela roll z_Z Låt mig, din jävla fanatiker släsh kuksugare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Spela roll z_Z Låt mig, din jävla fanatiker släsh kuksugare. Är jag fanatiker för att jag känner honom och hör vad han säger? Är du tappad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Är jag fanatiker för att jag känner honom och hör vad han säger? Är du tappad eller? Nja, en kuksugare är du åtminstone. Raped vore mer grammatiskt rätt så tyst ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Rape face Du är tappad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Nja, en kuksugare är du åtminstone. Raped vore mer grammatiskt rätt så tyst ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Zack, Mr.Magic: PMa varandra om ni vill lära varandra svenska språket. Ingen bryr sig om det står "raped" eller "rape", ELLER HAR JAG FEL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Men skojar du? Det är ett amerikanskt uttryck. Ge dig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Nja, en kuksugare är du åtminstone. Raped vore mer grammatiskt rätt så tyst ffs. Raped face syftar på att hans ansikte har våldtagits. "My face has been raped." Rape face innebär ett ansiktsuttryck som visar att denne blivit våldtagen eller våldtar. "This is my rape face >" Så ingen har rätt eller fel.. men Mr.Magic: Håll käften i framtiden, kay? Redigerad 3 april, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) Raped face syftar på att hans ansikte har våldtagits. "My face has been raped." Rape face innebär ett ansiktsuttryck som visar att denne blivit våldtagen eller våldtar. "This is my rape face >" Så ingen har rätt eller fel.. men Mr.Magic: Håll käften i framtiden, kay? 1. Han börja! 2. Vem är du Lägg dig inte i biatch. Du bidrar lika mycket spam som oss med den där posten, Mr Wise guy. Fånig diskussion kan jag erkänna, särskilt när det inte ens är Ebeeto själv jag tjaffsar med utan hans underhuggare. så P-C: Håll käften i framtiden och lägg dig inte i, kay? . Sig byte. Redigerad 3 april, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Fånig diskussion kan jag erkänna, särskilt när det inte ens är Ebeeto själv jag tjaffsar med utan hans underhuggare. så P-C: Håll käften i framtiden och lägg dig inte i, kay? .Den blir inte mycket tuffare utav att du drygare dig emot folk som vill hålla forumet renare ifrån spam när det är ett samtals ämne både irrelevant till trådens ämne och som kan tas i PM redan ifrån första början. Väx upp för fan!. Signaturen är förövrigt ful, i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 La till en text i min. Under texten döljer sig en länk. Texten är tagen från filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) 1. Han börja! 2. Vem är du Lägg dig inte i biatch. Du bidrar lika mycket spam som oss med den där posten, Mr Wise guy. Fånig diskussion kan jag erkänna, särskilt när det inte ens är Ebeeto själv jag tjaffsar med utan hans underhuggare. så P-C: Håll käften i framtiden och lägg dig inte i, kay? . Sig byte. 1. Han börja? Ånej, bu-hu. Slickepinne? 2. Om du skulle se två 5-åriga tjejer stå och dra varandra i håret och klösas eftersom de inte kan komma överens om det stavas Meybelline eller Meybelaine skulle du väl också gå emellan och försöka lösa deras konflikt? 'Sact same situation. För övrigt: ny sign. Redigerad 3 april, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Den blir inte mycket tuffare utav att du drygare dig emot folk som vill hålla forumet renare ifrån spam när det är ett samtals ämne både irrelevant till trådens ämne och som kan tas i PM redan ifrån första början. Väx upp för fan!. Signaturen är förövrigt ful, i mitt tycke. Äh, han är mogen i vanliga fall och "it takes to two tango". Båda är fina, nu skiter vi i det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 ..."it takes to two tango"... ! -- Och, jo. mitt tema som jag har nu gillar jag. Kommer nog inte byta på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 ! -- Och, jo. mitt tema som jag har nu gillar jag. Kommer nog inte byta på ett tag. Gillar du det så mycket pga att ni båda har krulligt hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag har börjar använda det fina hjärtat igen. Jag älskar alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag har börjar använda det fina hjärtat igen. Jag älskar alla Naww Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag har börjar använda det fina hjärtat igen. Jag älskar alla Måste säga att jag gillar din signatur. Vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts