Maimstream Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Guess who's back? Tredje gången jag har detta älskvärda tema som älskas utav allt och alla - Speciellt Nord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Funderar på att byta till mitt gamla Corona-tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Snälla! Snälla inga fler GTAIV-teman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Gjorde en liten ny.. Vad tycks? Bilden hitta jag av en slump googling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Gjorde en liten ny.. Vad tycks? Bilden hitta jag av en slump googling Stor och fewl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Gjorde en liten ny.. Vad tycks? Bilden hitta jag av en slump googling Texten passade inte alls med bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Gjorde en liten ny.. Vad tycks? Bilden hitta jag av en slump googling Diggar den, byt font på J3ns bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Gjorde en liten ny.. Vad tycks? Bilden hitta jag av en slump googling Jag gillar inte den. Den är seg. Byt textstil till din namn, så blir det säkert en aning bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jag som kände mig ganska nöjd för att vara nästan min första Singatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Jag som kände mig ganska nöjd för att vara nästan min första Singatur... Ibland börjar det dåligt och slutar bra. Oh shiieett, märkte nyss att din signatur föreställde en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Oh shiieett, märkte nyss att din signatur föreställde en bil Asså seriöst? Alla fall.. ska jag smala ner den också eller ska jag bara fixa textstilen (text färgen också?) ?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Asså seriöst? Alla fall.. ska jag smala ner den också eller ska jag bara fixa textstilen (text färgen också?) ?. Asså jah. Gör hela bilden mindre, iaf på höjden men även på bredden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Asså seriöst? Alla fall.. ska jag smala ner den också eller ska jag bara fixa textstilen (text färgen också?) ?. Nä, låt den vara som den är. Jag gillar den. Kanske den skulle få göras lite mindre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Sådär? nu körde jag in den i paint och tog ändra storlek = 70%, 70%... Fast ska jag fixa större text? eller är det bra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Sådär? nu körde jag in den i paint och tog ändra storlek = 70%, 70%... Fast ska jag fixa större text? eller är det bra så? Den är cool, lyssna inte på de elaka barnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Den är cool, lyssna inte på de elaka barnen. Tack ! Jag fick nästan en liten chock när jag la in den, alla bara : Den är Ful och stor, trodde det inte var så petigt.. *edit* fixade Avtaren lite också.. Redigerad 1 april, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Nåja, jag wubbar den inte, Maggie var rätt så häftig ändå. Men kör på den du! Nåja, rallarspik. Nytt av Mr. T-Bone. , Men vilken av dessa avatarer skall jag använda? 1: 2: 3: Redigerad 1 april, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Orkade inte med mitt GTA4 tema då det var så extremt fult. Kör med detta ett tag istället. Den signaturen var ju inte direkt vacker att vila ögonen på heller. :'( Jag kommer sakna ankan. :'( Jag med. Man känner inte igen Tweak längre. :/ Guess who's back? Tredje gången jag har detta älskvärda tema som älskas utav allt och alla - Speciellt Nord Ditt bästa någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Nåja, jag wubbar den inte, Maggie var rätt så häftig ändå. Men kör på den du! Nåja, rallarspik. Nytt av Mr. T-Bone. , Men vilken av dessa avatarer skall jag använda? 1: 2: 3: Fast Maggie var ju lika stor liksom.. Fast jag har kvar den så jag kan byta när som helst.. kör nr 3, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Blä, provisorisk signatur.. Billie The Vision & The Dancers - Nobel Square Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts