Tweak Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Tycker ingen att min signatur är fin? Slår ju alla dessa halvtaskiga GTA IV signaturer med hästlängder! Jag tycker din är fin, finare än de andra med samma motiv. Men min är finare Ny avatar nu också. Tänkte först ha Liberteen som signatur och sen Pete eller Carl som avatar, men det får bli såhär Ram ska fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 <- Jamey Jasta, jag gillar Hatebreed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag tycker din är fin, finare än de andra med samma motiv. Men min är finare Ny avatar nu också. Tänkte först ha Liberteen som signatur och sen Pete eller Carl som avatar, men det får bli såhär Ram ska fixas. Ja, du hade bara vågat ha LIBERTEEN som signatur, då jävlar...! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Fan vad sugen jag blir nu.. Men jag älskar min, hur solljuset reflekteras på taket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Om man ska lista snyggaste GTA IV-avatar/signaturer skulle top 3 se ut så här. 1. Tweak - (Unikast, väldigt snyggt photoshoppad) 2. Quattro - (Snygg helt enkelt) 3. JohnnyH78 - (VickeX gjorde ett bra jobb med den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Om man ska lista snyggaste GTA IV-avatar/signaturer skulle top 3 se ut så här. 1. Tweak - (Unikast, väldigt snyggt photoshoppad) 2. Quattro - (Snygg helt enkelt) 3. JohnnyH78 - (VickeX gjorde ett bra jobb med den) Vet inte hur mycket Vinnie ändrade på min, men Quattros är ju mest snygg för att det han har bild på är så snyggt Sen tycker jag att Vinnies egna är snyggare än Johnnys, Vinnie kommer tvåa och Quattro trea. Överlägset sist kommer Cyprez, förstöra den fina solnedgången med jävla blodiga bokstäver.. Usch Tack, btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Om man ska lista snyggaste GTA IV-avatar/signaturer skulle top 3 se ut så här. 1. Tweak - (Unikast, väldigt snyggt photoshoppad) 2. Quattro - (Snygg helt enkelt) 3. JohnnyH78 - (VickeX gjorde ett bra jobb med den) Jag då? Avatar: Signature: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Jag då? *bilder* Du skulle nog komma 3:a Jag har ändrat min top 3 nu ..... 1. Tweak 2. Quattro 3. Vinnie/Qouad --------------- Fulast är Cyprez --------------- @Tweak: Jag editerade bort de, han är värd att vara 3:a Redigerad 31 mars, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Du skulle nog komma 3:a Var tog "eller fyra" vägen? Redigerad 31 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Om man ska lista snyggaste GTA IV-avatar/signaturer skulle top 3 se ut så här. 1. Tweak - (Unikast, väldigt snyggt photoshoppad) 2. Quattro - (Snygg helt enkelt) 3. JohnnyH78 - (VickeX gjorde ett bra jobb med den) Aah, en andra plats. Tack Vet inte hur mycket Vinnie ändrade på min, men Quattros är ju mest snygg för att det han har bild på är så snyggt Sen tycker jag att Vinnies egna är snyggare än Johnnys, Vinnie kommer tvåa och Quattro trea. Överlägset sist kommer Cyprez, förstöra den fina solnedgången med jävla blodiga bokstäver.. Usch Tack, btw Tack du också Mm.., Cyprez kommer nog bland de sista, texten är inte alls snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 T-Bone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 T-Bone! Meh, Varför tog du bort dig förra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Orkade inte med mitt GTA4 tema då det var så extremt fult. Kör med detta ett tag istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Orkade inte med mitt GTA4 tema då det var så extremt fult. Kör med detta ett tag istället. Den var snygg, avatarn passade precis. Men texten är lila och störig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Jag tycker din är fin, finare än de andra med samma motiv. Men min är finare Ny avatar nu också. Tänkte först ha Liberteen som signatur och sen Pete eller Carl som avatar, men det får bli såhär Ram ska fixas. Jag kommer sakna ankan. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Orkade inte med mitt GTA4 tema då det var så extremt fult. Kör med detta ett tag istället. Fint. Mycket bättre än det förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Meh, Varför tog du bort dig förra?! Därför att T-Bone är kul, eller ska jag citera något av dig istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Därför att T-Bone är kul, eller ska jag citera något av dig istället? Ja gör det! Men först vill jag se den först, måste tillåta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Vill passa på att säga att det är många som har alldeles för stor signatur. Signaturen får vara 500x200 px max, och då får inte ett enda ord finnas... Cyprez är ett exempel. Hans bild är väll minst 600-700 pixlar hög och då har han ändå en text ovanför. Som bara den säkert är 10 px+. Säger till er nu att ta en titt på hur stora era signaturer är. Jobbigt med för stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Vill passa på att säga att det är många som har alldeles för stor signatur. Signaturen får vara 500x200 px max, och då får inte ett enda ord finnas... Cyprez är ett exempel. Hans bild är väll minst 600-700 pixlar hög och då har han ändå en text ovanför. Som bara den säkert är 10 px+. Säger till er nu att ta en titt på hur stora era signaturer är. Jobbigt med för stora. Vad heter tjejen i din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts