Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Tycker ingen att min signatur är fin?

Slår ju alla dessa halvtaskiga GTA IV signaturer med hästlängder!

Jag tycker din är fin, finare än de andra med samma motiv. Men min är finare :shifty:

Ny avatar nu också. Tänkte först ha Liberteen som signatur och sen Pete eller Carl som avatar, men det får bli såhär :)

Ram ska fixas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker din är fin, finare än de andra med samma motiv. Men min är finare :)

Ny avatar nu också. Tänkte först ha Liberteen som signatur och sen Pete eller Carl som avatar, men det får bli såhär :D

Ram ska fixas.

Ja, du hade bara vågat ha LIBERTEEN som signatur, då jävlar...! :):wub: :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ska lista snyggaste GTA IV-avatar/signaturer skulle top 3 se ut så här.

1. Tweak - (Unikast, väldigt snyggt photoshoppad)

2. Quattro - (Snygg helt enkelt)

3. JohnnyH78 - (VickeX gjorde ett bra jobb med den)

:)

Vet inte hur mycket Vinnie ändrade på min, men Quattros är ju mest snygg för att det han har bild på är så snyggt :wub: Sen tycker jag att Vinnies egna är snyggare än Johnnys, Vinnie kommer tvåa och Quattro trea.

Överlägset sist kommer Cyprez, förstöra den fina solnedgången med jävla blodiga bokstäver.. Usch :wub:

Tack, btw :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man ska lista snyggaste GTA IV-avatar/signaturer skulle top 3 se ut så här.

1. Tweak - (Unikast, väldigt snyggt photoshoppad)

2. Quattro - (Snygg helt enkelt)

3. JohnnyH78 - (VickeX gjorde ett bra jobb med den)

:D

Aah, en andra plats. Tack :)

Vet inte hur mycket Vinnie ändrade på min, men Quattros är ju mest snygg för att det han har bild på är så snyggt :D Sen tycker jag att Vinnies egna är snyggare än Johnnys, Vinnie kommer tvåa och Quattro trea.

Överlägset sist kommer Cyprez, förstöra den fina solnedgången med jävla blodiga bokstäver.. Usch :P

Tack, btw :)

Tack du också :wub:

Mm.., Cyprez kommer nog bland de sista, texten är inte alls snygg :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill passa på att säga att det är många som har alldeles för stor signatur. Signaturen får vara 500x200 px max, och då får inte ett enda ord finnas... Cyprez är ett exempel. Hans bild är väll minst 600-700 pixlar hög och då har han ändå en text ovanför. Som bara den säkert är 10 px+.

Säger till er nu att ta en titt på hur stora era signaturer är. Jobbigt med för stora.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill passa på att säga att det är många som har alldeles för stor signatur. Signaturen får vara 500x200 px max, och då får inte ett enda ord finnas... Cyprez är ett exempel. Hans bild är väll minst 600-700 pixlar hög och då har han ändå en text ovanför. Som bara den säkert är 10 px+.

Säger till er nu att ta en titt på hur stora era signaturer är. Jobbigt med för stora.

Vad heter tjejen i din signatur? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor