Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Haha, najs. ;)

Fräsch. ;)

>_<

Du är verkligen så snäll, Kebab! Jag postade här och sen gick jag tillbaka nån timme senare ifall se om någon hade kommenterat den.. Icke ;) Och precis som du uppmärksammade "visit Vice City", gjorde du här. Tack, jag älskar dig :lol:

att jag inte har gjoirt den själv behöver inte nämnas.. heh

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)

Du är verkligen så snäll, Kebab! Jag postade här och sen gick jag tillbaka nån timme senare ifall se om någon hade kommenterat den.. Icke ;) Och precis som du uppmärksammade "visit Vice City", gjorde du här. Tack, jag älskar dig :lol:

Well, jag kan också "snälla till mig", och säga att den är bra mycket finare än alla andra GTA IV signaturer iallafall. ;)

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, jag kan också "snälla till mig", och säga att den är bra mycket finare än alla andra GTA IV signaturer iallafall. ;)

>_<

Mja, jag älskar den också ;) det är vinnie som har gjort den. Tack ;)

What about the rolleye? Vill du att jag ska älska dig också, skojade du eller något annat? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som har GTAIV som tema just nu, räck upp handen! >_<

LÉ EDIT: OK! Dags för avatarbyte...eller?...nåja, den här gången kan just DU få äran att hitta ett nytt öga åt mig. Google har för lite ögon numera, så nu får du hitta ett åt mig.

Tack.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor