Vinnie Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ny signatur! Avatar kommer senare! Snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Ny signatur! Avatar kommer senare! Snygg? Mjo, Den syns inte ens. ^^ Redigerad 30 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ny avatar och signatur. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ny avatar och signatur. Vad tycks? Förutom att även ~ 10 andra har skaffat signatur med samma tema, och minst 1 med samma citat i den också, så... jovisst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag har också ny, skiter i om många har sån. GTA IV förtjänar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Förutom att även ~ 10 andra har skaffat signatur med samma tema, och minst 1 med samma citat i den också, så... jovisst... Samma citat...? Vem? Måste jag ha missat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Samma citat...? Vem? Måste jag ha missat... Ice Cube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Ice Cube. Ojdå, hehe. Borde ha sett det då jag kollat/skrivit i GTA IV-forumet, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 ARE YOU GROOVY ? Haha, najs. Jag har också ny, skiter i om många har sån. GTA IV förtjänar det Fräsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Haha, najs. Fräsch. Du är verkligen så snäll, Kebab! Jag postade här och sen gick jag tillbaka nån timme senare ifall se om någon hade kommenterat den.. Icke Och precis som du uppmärksammade "visit Vice City", gjorde du här. Tack, jag älskar dig att jag inte har gjoirt den själv behöver inte nämnas.. heh Redigerad 30 mars, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Du är verkligen så snäll, Kebab! Jag postade här och sen gick jag tillbaka nån timme senare ifall se om någon hade kommenterat den.. Icke Och precis som du uppmärksammade "visit Vice City", gjorde du här. Tack, jag älskar dig Well, jag kan också "snälla till mig", och säga att den är bra mycket finare än alla andra GTA IV signaturer iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Well, jag kan också "snälla till mig", och säga att den är bra mycket finare än alla andra GTA IV signaturer iallafall. Mja, jag älskar den också det är vinnie som har gjort den. Tack What about the rolleye? Vill du att jag ska älska dig också, skojade du eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 What about the rolleye? Vill du att jag ska älska dig också, skojade du eller något annat? Haha, nä, skojade gjorde jag inte, men det var nog lite... ...älsk. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Alla som har GTAIV som tema just nu, räck upp handen! LÉ EDIT: OK! Dags för avatarbyte...eller?...nåja, den här gången kan just DU få äran att hitta ett nytt öga åt mig. Google har för lite ögon numera, så nu får du hitta ett åt mig. Tack. Redigerad 30 mars, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag föll för grupptrycket. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag föll för grupptrycket. :'( <-------- Samma här, kunde inte hålla mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 <-------- Samma här, kunde inte hålla mig :'( Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) ...älsk. :'(Du har alltid mig, våra klocka människoskallar ihop så är vi oskiljbara och oslagbara Edit. Klocka? Tick-tack? Kloka* Redigerad 30 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag föll för grupptrycket. :'( Haha, fan va snyggt med duvan på huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tycker ingen att min signatur är fin? Slår ju alla dessa halvtaskiga GTA IV signaturer med hästlängder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts