StellHell Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Mmmm.. S respektive Stellan i Avataren och Signaturen, på japanska såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Mmmm.. S respektive Stellan i Avataren och Signaturen, på japanska såklart. Gillar avataren men signen .. nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Avatar! Blabla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 (redigerad) Mmmm.. *avatarjävel* *signaturjävel* S respektive Stellan i Avataren och Signaturen, på japanska såklart. Avataren är bra. Men däremot älskar jag signaturen. I Japan är det ju en stilighets grej att röka i de flesta fallen. Och därav så har de det i manga. Och få bilder som har cigaretter i manga är faktiskt stiliga. Du hittade en av de få som faktiskt var stilig. Tummen upp. EDIT: Ja, jag förvirrade mig själv i slutändan. O_o Redigerad 24 mars, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tänker mig snarare att "Stellan" på japanska skulle vara enbart i katakana, och med tecknena (Su)(Te)(Ra)(N) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Tänker mig snarare att "Stellan" på japanska skulle vara enbart i katakana, och med tecknena (Su)(Te)(Ra)(N) http://intrebari.lx.ro/ Testa själv.. (iofs står det sTeLLaN eller nått liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Edmund Burke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Edmund Burke? Right on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Right on. Gillade din gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Gillade din gamla Ah, du har rätt. Tror jag behåller Waldorf ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Ah, du har rätt. Tror jag behåller Waldorf ett tag till. http://www.portlandmercury.com/blogtown/files/2006/09/yay.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Ny sig med passande avatar, inget speciellt.. Bättre än det förra iallafall ;D Dock känns avataren väldig stretched och klumpig tillskillnad mot signaturen. Redigerad 28 mars, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Ny sig med passande avatar, inget speciellt.. Bättre än det förra iallafall ;D Dock känns avataren väldig stretched och klumpig tillskillnad mot signaturen. Kanske ser lite bättre ut om du förminskar M:et i avataren lite. Men det är bara vad jag tror. Rätt snyggt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Kanske ser lite bättre ut om du förminskar M:et i avataren lite. Men det är bara vad jag tror. Rätt snyggt annars. Får kolla på det senare ikväll eller imorgon, borde hjälpa.. Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Jag la dit ett litet citat i min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 (redigerad) Lite Panimala- inspirerat nu dårå. Edit: Vad fan är det för fel på Azupload? Färgen ska rotera varje minut juh. :'( Nu fungerar det fint! Redigerad 28 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Gjorde en signatur till Johnny. Förmodligen inte den snyggaste som finns, men tio tusen gånger bättre än den han har nu. There ya go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) ARE YOUGROOVY ? Redigerad 30 mars, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Edit: Kanske kan fixa en sommar sign till dig, om du kan vänta i högst 3-5 dagar. Btw, ska det stå något speciellt på den? Har du fått till något? Och om det ska stå något eller inte kan jag väl få avgöra när jag ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts